Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kalkuleringspunkt ja...

 

Aldri egentlig tenkt over ka K-punkt stod for.

 

Haha? Det er jo hele poenget med hvordan poengene regnes ut i hopp :p

 

 

Du gjør så godt inntrykk når du skal bruke enhver setning på desperate forsøk på å disse meg.

 

Vet da godt koss poengberegningen i hopp funker. Les heller ka eg skrive.

 

Har aldri tenkt over ka "K-punkt," K'en altså i ordet, stod for.

 

Istedet for å kjøre det løpet du og noen andre her inne gjør og late som eg vet absolutt alt så har eg iallfall baller til å innrømme at det er noen få små ting eg ikke vet :tease:

 

Vedder mye på at....

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Tenker det kanskje er mer givende å spørre her enn å lage en ny tråd for spørsmålet mitt:

Vet noen om det finnes videoer (DVD eller internett) med høydepunkter/store øyeblikk/sammendrag av store mesterskap (er i utgangspunktet ute etter OL i Salt Lake City eller Lillehammer), fortrinnsvis sett met norske øyne? Altså; NRK har jo snutter, men jeg har fått inntrykk av at det er noe begrenset hva man kan finne på deres nettsider (Skihistoriens største er vel noe av det nærmeste man kommer). Eventuelt kan noen sende meg en PM hvis det feks er torrenter noen vet om.

 

På forhånd takk :)

Endret av Raspeball
Lenke til kommentar

Alt jeg kan komme på er Bud Greenspans filmer, 16 Days of Glory (jeg tror den norske tittelen er 16 dager i himmelen) og Salt Lake 2002: Bud Greenspan's Stories of Olympic Glory. Selv har jeg bare sett førstnevnte, men det er i alle fall en god film.

 

Det ligger an til langdistanseløpmaraton i morgen, gitt, med Vasaloppet fra 1000 til 1230, og femmil 1230 til 1500. Det blir litt i overkant, egentlig.

Endret av Gapwick
Lenke til kommentar

Jeg vet at NRK har lagd minst en revy fra OL i Lillehammer (husker vi tok den opp på vhs hjemme og ble flittig sett i årene etterpå... Hmm må visst se den igjen neste gang jeg er hjemme), så du kan jo forhøre deg med om det er mulig å få tak i den på en eller annen måte? Kanskje få NRK til å vise den på ny? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...