Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Skiskyting er generelt rått! Og nå har kvinneskiskyting også blitt litt verdt å se på Jurjeva! Håper flere begynner å gjøre som Jurjeva. Får flere supportere! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Sikkert flere heite i utlandet (Vi vet jo at de norske ikke er spesielt heite) som vi bare ikke vet om. De må bare kle av seg først Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Godt poeng DJ, ser for meg Emil og Bjørndalen står øverst i bakken å spiser kvikk-lunch mens de venter på Halvar og Rune. Kast Rune. Han er ikke med i laget lenger. Vi kan jo heller kjøre et lag som er best på langrenn. Svendsen - Andresen - Berger - Bjørndalen. Da trenger ingen å vente på ingen på toppen av bakken (men skytingen blir litt dårligere da). Sikkert flere heite i utlandet (Vi vet jo at de norske ikke er spesielt heite) som vi bare ikke vet om. De må bare kle av seg først Ikke Liv Grete? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Men hun er fortsatt ung. Topp tre på sprinten i morgen: 1. Rogstad 2. Jurjeva 3. Berger Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Den får jeg med meg i alle fall. Skiflyvningskvalikken i morgen derimot, den får jeg ikke med meg om jeg jobber Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Hvem bryr seg om kvaliken? Er jo bare 2-3 nordmenn som går videre uansett... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 (endret) Nei? Skiflyvning er jo det eneste vi kan. Og skiflyvning eier uansett! Endret 8. januar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Men det er kjedelig å følge med på kvaliker. De første 40 hopperne er jo helt ukjente som ingen har hørt om, så er ikke kult å følge med på det. Men gleder meg til rennet. Håper Tom, Johan, Roar, Bjørn og 2xAnders har funnet formen! Sigurd også med, eller? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Skiflyvning er gøy uansett. Lættis å se på de dårlige hoppe like langt i en skyflyvningsbakke som de beste gjør i en vanlig bakke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Er vel ikke fare for verdensrekorder denne helga? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Bakkenrekorden er vel på 215, så nei. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Håper skiflyvning kommer inn på VM/OL-programmet snart. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det hadde faen meg vært noe! Sikkert gull til Norge det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Big Air på NRK 2. Se på skia til svensken. Triana (norkse modellen) på skia hans. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Synes hopperne er tøffe. Tør å hoppe 240 meter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Syke folk! Satt og så på Winter X-Games da jeg var i Holland. Var en norsk en som vant skiing slopestyle Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Brattsveen på SportN nå. Beste etappen noen gang! Syke folk! Satt og så på Winter X-Games da jeg var i Holland. Var en norsk en som vant skiing slopestyle Slopestyle? Skjønner egentlig ikke hva de driver med. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Hva var det du sa seriøst til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå