Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ja grattis Norge men det vore ju roligt och se Northug åka själv men det klarar han inte.

 

Jag har alltid beundrat Norge som skidnation med justa och sympatiska skidåkare men sedan Peter Northug kom med i bilden som en dryg och ojust skidåkare så önskar jag nu att ALLA slår Norge tyvärr
Lenke til kommentar

"Sverige då? Ja, vi går och kokar ett ägg under tiden vi väntar på att Olsson ska komma in på stadion..." Sett for meg Carlsen si noe sånt om de norske:)

 

"Ryssland är alltså 2,30 efter vid den andra växlingen... men de kan trösta sig med att Stalin dog för drygt 50 år sedan."

 

:D

Endret av Asmodeanx
Lenke til kommentar

Ser på jeg! Hvorfor tror du jeg kommenterte Scheies språkbruk?

 

Men det skal sies at entusiasmen er ikke på topp lenger når jeg ser hopp:( Tror forresten det kan ha noe med at de har begynt å hoppe på ettermiddagen. Før var liksom hopprennet en del av oppvarmingen til resten av vintersportdagen

 

Irriterte Bredesen:) Begynner nesten å lure på om hoppdommerene dømmer dårlig med vilje slik at kommentatorene skal ha noe å snakke om...

Lenke til kommentar
Ser på jeg! Hvorfor tror du jeg kommenterte Scheies språkbruk?

Så ikke det innlegget før etter at jeg hadde posta.

 

Er også irritert over dommerne. Var ikke så mye å trekke på det hoppet, og burde i hvert fall ha vært 19.5. De bryr seg kun om navn. En litt ukjent hopper som fortjener 19.5, får maks. 18 i stil, mens f.eks. Amman som ikke setter bra nedslag, får 19.5. Er skuffet over dømmingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...