Asmodeanx Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Digger svenske kommentatorer og analyser: Kilde Han der fyren var jo genial da! Må visst begynne å følge med på aftonbladet i fremtiden Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ja grattis Norge men det vore ju roligt och se Northug åka själv men det klarar han inte. Jag har alltid beundrat Norge som skidnation med justa och sympatiska skidåkare men sedan Peter Northug kom med i bilden som en dryg och ojust skidåkare så önskar jag nu att ALLA slår Norge tyvärr Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) "Sverige då? Ja, vi går och kokar ett ägg under tiden vi väntar på att Olsson ska komma in på stadion..." Sett for meg Carlsen si noe sånt om de norske:) "Ryssland är alltså 2,30 efter vid den andra växlingen... men de kan trösta sig med att Stalin dog för drygt 50 år sedan." Endret 27. februar 2009 av Asmodeanx Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Nei, hvorfor skal man høre på glade folk? Fordi de bare babler... Familieintervjuet er gøy for gamle tanter som ikke interesserer seg for sport vet du Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 "Sågar" er et ord som blir altfor lite brukt i dagens norsk! *heia Scheie* Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Ingen som ser på hopprennet? Vet at Norge har vært skuffende denne sesongen, men dere kan da se hopp for det. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Hopprenn er jo obligatorisk å se på ? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Ser på jeg! Hvorfor tror du jeg kommenterte Scheies språkbruk? Men det skal sies at entusiasmen er ikke på topp lenger når jeg ser hopp:( Tror forresten det kan ha noe med at de har begynt å hoppe på ettermiddagen. Før var liksom hopprennet en del av oppvarmingen til resten av vintersportdagen Irriterte Bredesen:) Begynner nesten å lure på om hoppdommerene dømmer dårlig med vilje slik at kommentatorene skal ha noe å snakke om... Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Kjipt med disse pausene da Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 har vært veldig bra stort sett i år. Veldig få avlyste renn/ omganger i forhold til for noen år siden. (kanskje det har noe med at de hopper på ettermiddagen å gjøre?) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Ser på jeg! Hvorfor tror du jeg kommenterte Scheies språkbruk? Så ikke det innlegget før etter at jeg hadde posta. Er også irritert over dommerne. Var ikke så mye å trekke på det hoppet, og burde i hvert fall ha vært 19.5. De bryr seg kun om navn. En litt ukjent hopper som fortjener 19.5, får maks. 18 i stil, mens f.eks. Amman som ikke setter bra nedslag, får 19.5. Er skuffet over dømmingen. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Greit av Hilde. 120.5m Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Han er veldig skuffet. Skjønner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Har sikkert alt for store forhåpninger. Han har ikke fått til noe i år, så vet ikke helt hvorfor han har det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Har sikkert alt for store forhåpninger. Han har ikke fått til noe i år, så vet ikke helt hvorfor han har det Burde egentlig være fornøyd med det hoppet. Var jo så vidt han greide å kvalifisere seg i dag tidlig. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 De kommer sykt høyt over kulen Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg var ikke klar over at han hadde kvalifisert seg en gang jeg. Forresten: Okabe er jo bare kongehopper Kasai har liksom vært med som den gode gamle trauste hopperen fra Japan i renn etter renn, mens Okabe virker å ta en pause på et år innimellom, så plutselig dukker han opp igjen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 Jeg var ikke klar over at han hadde kvalifisert seg en gang jeg. Han var ikke med først, men så var det to stykker som måtte hoppe på nytt pga. for gode forhold. De to hopperne endte bak Hilde, og dermed fikk han hoppe i rennet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2009 131 meter på Bardal! Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Bardal . Syns han fikk litt dårlige stilkarakterer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå