Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bytter til svensk TV med en gang de begynner med uvesentlige intervju med pappa Northug osv osv. Jeg vil se stafett, ikke publikum, når det går mot innspurt..

Nei, hvorfor skal man høre på glade folk?

 

De var ikke glade, de var nervøs. Og spørsmålene dem skal besvare er stort sett av typen "Hva tror du skjer nå? Ser Petter frisk ut? Hvor tror du Petter rykker? Er du nervøs?"

 

Samt at det er litt i skadefryd jeg bytter til svensk TV. Under Sapporo så jeg også på svensk fjernsyn..

 

Den er jo nesten legendarisk..

 

NRK sine websendinger er vel sperret for andre enn norske IPer?

 

Stemmer. Kan ikke høre på NRK-sport engang på jobben, fordi vi har nettlinje via Danmark eller Sverige.. =(

Lenke til kommentar
Jeg skjerpe meg? Skaff deg noen pund på kontoen og se Unitedkamper i reprise heller du ;)

 

 

Ja du og Latias skjønte jo ikke den. Har hørt at folk under 20 har et annet forhold til ironi og sarkasme.

 

Må visst være mer forsiktig. :!:

 

Nå er det ferie :) Og DET SKAL BLI GODT

 

Masse ski, mest langrenn, men håper på en topptur i Saudafjellene.

 

Mye snø er det hvertfall i følge ryktene.

Lenke til kommentar

Digger svenske kommentatorer og analyser:

 

14.42 Grattis Norge! Norge tar det... det här är kattens lek med råttan... Northug är ju inte sann... Teichmann hänger i in i den sista kurvan sen säger det pang, norrmannen sticker och fyra sekunder senare har han en lucka på tio meter... tysken fattar ingenting... Vad är det för kille, den där Northug?

 

14.44 Finland tar bronset och gör ett riktigt bra VM... är det sjätte medaljen? Grattis Finland..!! Italien blir fyra, Kanada femma och Sverige... suck... sexa...

 

Johan Olsson är 2,13 efter Norge... utklassade och förnedrade.

 

Jag letar efter ett ord som vi brukar använda när det blir så här... vad är det nu, det är.. fyo.. ff.. fffaii... fiasko... fiasko är det ja.

 

Fiasko!

 

FIASKOOOOO!

 

Kilde

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...