Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Fra Svensk TV (Igjen beklager rettskrivingen):

 

2 programledere:

 

#1 "Nuh rycker Northug, men Teichmann slepper inte!"

#2 "Oj oj!"

#1 "Oj, oj, så rycker han igjen, och han bara flyger ifrån."

#2 "Han bara lekor med han!"

 

Edit:

han sa kanskje "Flyyyger ifrån".. =)

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
YES! :D

 

Utrolig spennende, men litt skuffet over at tyskeren ikke prøvde seg på noe som helst. Han skulle satt fart når Northug kom opp i rygg.

Når Northug legger inn et rykk, er det ingen som greier å følge. Er best å gi opp da. ;)

Men når Northug kom opp i rygg burde tyskeren satt fart. Northug ville ikke kunne ha fulgt, og han ville beholdt luka. Eventuelt dra på med en langspurt. Teichmann gikk jo samme rolige løp igjennom hele etappen.

Lenke til kommentar
YES! :D

 

Utrolig spennende, men litt skuffet over at tyskeren ikke prøvde seg på noe som helst. Han skulle satt fart når Northug kom opp i rygg.

Når Northug legger inn et rykk, er det ingen som greier å følge. Er best å gi opp da. ;)

Men når Northug kom opp i rygg burde tyskeren satt fart. Northug ville ikke kunne ha fulgt, og han ville beholdt luka. Eventuelt dra på med en langspurt. Teichmann gikk jo samme rolige løp igjennom hele etappen.

Rolige løp? Selv om han går på en rar måte, er han likevel en av de som går fortest over noen km. Tror ikke tyskern hadde nok krefter til å stikke.

Lenke til kommentar
JAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

HERLIG!!!!!

 

*Tydelig at nett-TV ligger litt etter dere :p*

 

JA. Derfor jeg aldri tør oppdatere forumet rett før spurten eller skytinger. Kjipt når jeg skal til å se en spennende skyting og jeg ser resultatet her allerede ;)

 

Enig med Jotun i at å kalle hard gåing over 2-3 kilometer er for dumt.

 

Sovehest: Jeg og vil ha svenske kommentatorer :(

Lenke til kommentar

Teichmann prøvde seg jo? Han er ikke i toppform, og rykket hans så vi i ene bakken. Vanlige skiløpere har ikke rykket til Northug. Petter rykker i 5 sekund, så har han 4 sekunds ledelse. Teichmann må rykke i 5 sekund for å vinne et sekunds ledelse..

 

Bytter til svensk TV med en gang de begynner med uvesentlige intervju med pappa Northug osv osv. Jeg vil se stafett, ikke publikum, når det går mot innspurt..

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar
"Detta her er drömscenariet for alla normenn, Petter Northug i rygg på hvem som helst på sista etappan"

 

Klarer ikke slutte å le av denne :D

 

Bytter til svensk TV med en gang de begynner med uvesentlige intervju med pappa Northug osv osv. Jeg vil se stafett, ikke publikum, når det går mot innspurt..

 

Helt enig i at det bare er teit med sånne familieintervjuer, men jeg har ikke tv, så jeg må egentlig bare prise meg lykkelig over at jeg har mulighet til å se noe som helst på NRK's nettsider

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...