sureup Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 HERREGUD!!! FOR ET RYKK! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Jaaaaa! Fy faen som han går!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Se så god Teichmann er KJETIL!!!!!!!!!!! PISS OFF PETTER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Der kom det ja HAhaha! Fy faen for en mann! Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 NÅÅÅÅ!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Nei, fordi du, som selv sier du ikke følger med på langrenn, vet jo mer enn Torgeir Bjørn som har kommentert det i flere år. Som presterer å si dette midt under et løp: "Tore Ruud blir jo oppmuntret av dette, han bor jo på Lillehammer nå, og nærmer seg finnen for hvert tak." Gjør jo aldri feil en kommentator Men du kan få siste ord i neste innlegg Kjetil. Nei, men at du påstår du vet bedre blir for dumt. Strek satt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Ja, for en mann. Gjør det gang etter gang! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 SE NÅR HAN BEGYNNER Å GÅ:::SATAN HAN LØPER JO!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 JAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HERLIG!!!!! *Tydelig at nett-TV ligger litt etter dere * Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Han gjorde det igjen!!!!!!!!!! FYTTE H!!!!!!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Nei, men at du påstår du vet bedre blir for dumt. Strek satt. Eg sier det samme som Alsgård. Som har drevet med langrenn lenger en din "sikre kilde". Og som i mine øyne har MYE MER peiling en gutten i boksen. Sjerp deg nå Kjetil. Føler forøvrig point proven etter GRUSINg av nordthug... Endret 27. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Mildt sagt KO av Petter. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 SE NÅR HAN BEGYNNER Å GÅ:::SATAN HAN LØPER JO!!!!!!!!! FOR EN SYK MANN Lenke til kommentar
morgan_kane Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Sykt for en spurt petter northug hadde no Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 YES! Utrolig spennende, men litt skuffet over at tyskeren ikke prøvde seg på noe som helst. Han skulle satt fart når Northug kom opp i rygg. Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) ignore Endret 27. februar 2009 av Attityd Lenke til kommentar
Latias Skrevet 27. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 YES! Utrolig spennende, men litt skuffet over at tyskeren ikke prøvde seg på noe som helst. Han skulle satt fart når Northug kom opp i rygg. Når Northug legger inn et rykk, er det ingen som greier å følge. Er best å gi opp da. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Teichmann = Eid mann Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 27. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 27. februar 2009 Sjerp deg nå Kjetil. Føler forøvrig point proven etter GRUSINg av nordthug... Jeg skjerpe meg? Skaff deg noen pund på kontoen og se Unitedkamper i reprise heller du Mitt poeng var at Teich har hatt mange nydelige langspurter, jeg sa aldri at jeg ikke var overbevist om at Petter kom til å gruse han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå