Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som synes intervallstart på stafett hadde vært gøy? Først startet det ene laget, og minuttet senere kommer neste lag. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tror jeg har sagt Hagle-Svendsen siden jeg først så navnet hans. Skiskyting er gøy uansett! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Er Hegle-Svendsen broren til Bonnevie-Svendsen? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som synes intervallstart på stafett hadde vært gøy? Først startet det ene laget, og minuttet senere kommer neste lag. Akkurat det tviler jeg på hadde funket. Er Hegle-Svendsen broren til Bonnevie-Svendsen? What? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som synes intervallstart på stafett hadde vært gøy? Først startet det ene laget, og minuttet senere kommer neste lag. Akkurat det tviler jeg på hadde funket. Er Hegle-Svendsen broren til Bonnevie-Svendsen? What? Lurer på om Emil Hegle-Svendsen og Julie Bonnevie-Svendsen er søsken. Kan det være så vanskelig å forstå? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Var mer en "what?" som i "det visste jeg i så fall ikke". Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Noen som synes intervallstart på stafett hadde vært gøy? Først startet det ene laget, og minuttet senere kommer neste lag. Akkurat det tviler jeg på hadde funket. Hva med lagtempo som det er i skøyter da? Hele laget starter samtidig? Var mer en "what?" som i "det visste jeg i så fall ikke". Tror ikke de er det, siden JBS er fra Nittedal, mens Emil er fra Trondheim (tror jeg). Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Da er de ikke det. Tror fortsatt ikke det hadde funket, Latias. Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tenk så mange straffe runder det hadde blitt tilsammen:D Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Det funker jo i skøyter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Det funker jo i skøyter. Ja, men der skyter de ikke! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Hva så? Det er jo lagtempo, så hvis noen løpere sliter, kan de jo få drahjelp fra resten av laget. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Selvfølgelig hadde det fungert, men hvor gøy hadde det vært å se på? Tror nok fellesstart er og blir best Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Tror jeg og. Er ikke akkurat så jævla kult for Bjørndalen å gå med Brattsven på slep f.eks. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 8. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2009 Jaktstart er bedre, så lenge nordmennene starter først. Men fellesstart er mer underholdende, ja. Tror jeg og. Er ikke akkurat så jævla kult for Bjørndalen å gå med Brattsven på slep f.eks. Brattsveen er ute av laget nå. Jeg vil aldri høre navnet hans i denne tråden igjen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Skiskyting er generelt rått! Og nå har kvinneskiskyting også blitt litt verdt å se på Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Godt poeng DJ, ser for meg Emil og Bjørndalen står øverst i bakken å spiser kvikk-lunch mens de venter på Halvar og Rune. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Ikke mobb Halvard da! Han er jo fra Asker! Det samme er kommentator Carlsen! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. januar 2009 Del Skrevet 8. januar 2009 Skiskyting er generelt rått! Og nå har kvinneskiskyting også blitt litt verdt å se på Ja, men det var først etter Jureva kom inn i bildet! Eller lettere sagt etter jeg skjønte hvordan hun så ut uten skidrakten, alle er jo nesten like med kondomdress utenom Tora Bergen ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå