DJ_Dark Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Dere kan bare takke hun ene jeg jobber med at Vigen har blitt så god. Hun skifta bleier på han da han var liten!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Dere kan bare takke hun ene jeg jobber med at Vigen har blitt så god. Hun skifta bleier på han da han var liten!! Ehh... Okay? Takk, dama som jobber sammed med DiJay. Vi har fått en så stor sprinter bare pga. deg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Hmmmm... Hun var svært rask når hun skulle ha på talkumet hu da DJ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Dunno. Magic fingers eller noe. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Tenkte mest på det at Talkumet kan sammenlignes med innspurten... Etterpå er det bare å pakke sammen og dra derfra.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Gikk han i samme barnehage som der du jobber, eller jobbet hun dama et annet sted? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Gikk han i samme barnehage som der du jobber, eller jobbet hun dama et annet sted? Hun er venninne til moren hans. Endret 25. februar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Gikk han i samme barnehage som der du jobber, eller jobbet hun dama et annet sted? Hun er venninne til morgen hans. Hvorfor ikke venninne av kvelden? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Fordi jeg har endret det. Derfor Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 *sukk* forsov meg til sprinten... Hadde klokka på vekking 12, men våknet av meg selv i ni-tiden. Var teit nok til å skru av vekkeklokka og ligge og tenke litt... plutselig var klokka 3 Men! Herlig innsats av mennene og godkjent fra jentene under forholdene (tydelig at Norge nedprioriterte den til fordel for vanlig stafett i morgen) Ser at det skal være kombinert stafett i morgen. Er det noe vi har noe hopp om å hevde oss i? Og ang. massakre på vintersportkafeen. Det er jo litt synd at det ikke er en faktisk fysisk plass hvor vi alle kunne sett det sammen. Stusselig å sitte alene med pc'en innimellom Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Ser at det skal være kombinert stafett i morgen. Er det noe vi har noe hopp om å hevde oss i? Så klart. Om jeg ikke husker feil, vant vi forrige stafett. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Vi er vel det laget som har flest oppi der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 USA har to gode, men tror ikke de har noe mer enn det. Finland blir den største konkurrenten. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Finnes det noen gode finner utenom Koivuranta da? USA: Todd lodwick, Bill DeMong, Spillane, ? Finland: Koivouranta, ? , ? , ? Norge: Moan, Rian, Tande, Schmid Østerrike: Stecher, Bieler, Gruber, ? Tyskland: Kircheisen, Ackerman, Edelman, ? Dette er de jeg kommer på i farten... Østerrike blir kanskje farligst? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Omg, vet ikke hva jeg hadde røyka da jeg skrev det. Tror ikke Finland har noen andre. Største konkurrenten blir Finland. Gruber og Bieler er ikke gode nok i sporet for Østerrike. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Omg, vet ikke hva jeg hadde røyka da jeg skrev det. Tror ikke Finland har noen andre. Største konkurrenten blir Finland. Gruber og Bieler er ikke gode nok i sporet for Østerrike. Mente du tyskland kanskje? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 OMG, hvorfor skriver jeg Finland hele tiden??? Mente USA. De har vært sterkest så langt i VM. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Eg tror du skriver feil med vilje slik at du kan skrive et innlegg til der du diskuterer om hvorfor du skrev feil. *tenker tilbake på om det er en gang der siste innlegg ikke var Latias sitt når eg kom inn her....* Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Rian går ikke, er Kokslien som skal gå og ja, det bør bli et lite gull der hvis Moan er i normal langrennsform. Hvis det ikke blir minst sølv så er det litt fiasko. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 25. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 25. februar 2009 Latias, hva er galt med deg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå