Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jobber du plutselig i en barnehage nå? :p Trodde du jobbet i butikk, men... :whistle:

Er du faen meg helt lost?

 

Er en grunn til at Kjetil her om dagen sa jeg sikkert var med barna. Og da han i tillegg sa at jeg jobbet i barnehage.

Haha, følger ikke med. :p Var vel en eller annen som jobbet i butikk her. Husker bare ikke hvem. :!:

Lenke til kommentar
Puff, de kan vel for en gang skyld tenke litt på miljøet

ja, kjør langt av gårde med snøen i store lastebiler og spar miljøet :!:

De kan jo sende det med tog?! Snøen smelter til vann opp i fjellet. Vannkraftverkene bruker vannet til å produsere strøm, som deretter driver toget miljøvennelig fremover. Så det kan lønne seg. Hvis du ser med miljøvennelige øyner. Ser du med økonomiske øyner, er det bare å begynne å grine

Endret av Sjuki
Lenke til kommentar

Da burde du vite om forumets netikette:

 

https://www.diskusjon.no/topic/1868195-nettiketten-fra-2000-tallet/

 

 

Et lite sitat:

 

"Overdreven bruk av store bokstaver

 

Store bokstaver blir oppfattet som skriking. Skriking hjelper kanskje mot småsøstre en gang i blant, men når du skriver som èn blant mange på f. eks. forumet skaper dette bare misnøye. Det vil føre til økt oppmerksomhet rundt innlegget ditt, men ikke nødvendigvis på den måten du hadde tenkt. Det vil tiltrekke seg personer som blir irriterte over at du skriker til dem, og alle vil ble mer opptatt av hvordan du skriver fremfor hva du skriver. Folk vil i stedet for komme med sure kommentarer til deg. Mange brukere kan la være å gi deg et skikkelig svar, hvis de føler at du "bråker" for mye. "

 

By the way. Skrivefeil i netiketten. Det må rettes... :)

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...