Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Generelt sett burde ein del her kutte ut tåpelege kallenamn, skjellsord og – so vidt me veit – meiningslause beskyldningar, uansett om de meiner det ironisk eller ei. (Ironien kjem heller ikkje klart fram akkurat.) Det er iallfall mitt syn.

Beklager, wannabe moderator. Skal passe på det. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jadå, eg forstår jo det, eg synes berre ikkje om det. Men nok om det, eg skal slutte å kome med formaningar og halde meg til vintersport.

 

Nordmenn har hevda seg godt på andre areaner òg, Torstein Horgmo vann slopestyle i siste runde av Dew Tour i Northstar. (Er kanskje ikkje so mange andre her som er interessert i snowboard, men det er iallfall vintersport ...)

Lenke til kommentar
Generelt sett burde ein del her kutte ut tåpelege kallenamn, skjellsord og – so vidt me veit – meiningslause beskyldningar, uansett om de meiner det ironisk eller ei. (Ironien kjem heller ikkje klart fram akkurat.) Det er iallfall mitt syn.

Beklager, wannabe moderator. Skal passe på det. :)

Det er ikke noe om å kalle andre wannabe moderator eller ikke. Det gjelder å følge regler som er på forumet her. Fint om folk gidder å ha litt respekt for folk som bruker mange timer om dagen på dette. Skulle gjerne likt å sett deg gjør det bedre selv.

Jeg har vært med på det selv, men ikke i samme grad som noen andre her og jeg er enig med Torbjørn at det har gått alt for langt nå. Så lenge det er positive kallenavn så har ingen noe å klage på, men noen navn som har kommet på enkelte utøvere.

 

Nordmenn har hevda seg godt på andre areaner òg, Torstein Horgmo vann slopestyle i siste runde av Dew Tour i Northstar. (Er kanskje ikkje so mange andre her som er interessert i snowboard, men det er iallfall vintersport ...)

Tror jeg er den eneste i tråden her som faktisk bryr seg litt om det. Samt deg :)

Lenke til kommentar
Generelt sett burde ein del her kutte ut tåpelege kallenamn, skjellsord og – so vidt me veit – meiningslause beskyldningar, uansett om de meiner det ironisk eller ei. (Ironien kjem heller ikkje klart fram akkurat.) Det er iallfall mitt syn.

Denne burde nesten vært i første post.

 

 

Litt tullete at hun måtte bruke mer enn ett ekstraskudd.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...