Latias Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Generelt sett burde ein del her kutte ut tåpelege kallenamn, skjellsord og – so vidt me veit – meiningslause beskyldningar, uansett om de meiner det ironisk eller ei. (Ironien kjem heller ikkje klart fram akkurat.) Det er iallfall mitt syn. Beklager, wannabe moderator. Skal passe på det. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Okei, kan sikkert slutte å skrive det, men jeg håper du så litt av morsomheten i det Bomstadbjørg (som at hun bommet på mixstafetten) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Eikeland er det svakeste leddet på dette laget. Håper bare at hun kan gjøre en god etappe. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jadå, eg forstår jo det, eg synes berre ikkje om det. Men nok om det, eg skal slutte å kome med formaningar og halde meg til vintersport. Nordmenn har hevda seg godt på andre areaner òg, Torstein Horgmo vann slopestyle i siste runde av Dew Tour i Northstar. (Er kanskje ikkje so mange andre her som er interessert i snowboard, men det er iallfall vintersport ...) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Generelt sett burde ein del her kutte ut tåpelege kallenamn, skjellsord og – so vidt me veit – meiningslause beskyldningar, uansett om de meiner det ironisk eller ei. (Ironien kjem heller ikkje klart fram akkurat.) Det er iallfall mitt syn. Beklager, wannabe moderator. Skal passe på det. Det er ikke noe om å kalle andre wannabe moderator eller ikke. Det gjelder å følge regler som er på forumet her. Fint om folk gidder å ha litt respekt for folk som bruker mange timer om dagen på dette. Skulle gjerne likt å sett deg gjør det bedre selv. Jeg har vært med på det selv, men ikke i samme grad som noen andre her og jeg er enig med Torbjørn at det har gått alt for langt nå. Så lenge det er positive kallenavn så har ingen noe å klage på, men noen navn som har kommet på enkelte utøvere. Nordmenn har hevda seg godt på andre areaner òg, Torstein Horgmo vann slopestyle i siste runde av Dew Tour i Northstar. (Er kanskje ikkje so mange andre her som er interessert i snowboard, men det er iallfall vintersport ...) Tror jeg er den eneste i tråden her som faktisk bryr seg litt om det. Samt deg Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Tror ikke Latias hadde vært kvalifisert til en jobb der man blandt annet skal forhindre spamming nei Anyway, nå begynner stafetten Heia heia! Endret 21. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
sureup Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 hahahahahahaha først så trynte 1 + 2 stk pga henne og så trynte en til litt etterpå før svingen. Kjempeartig start Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Fem minutter, og de er på standplass. Dårligste vinterstedet noen gang! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Orker ikke se på en gang jeg. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Generelt sett burde ein del her kutte ut tåpelege kallenamn, skjellsord og – so vidt me veit – meiningslause beskyldningar, uansett om de meiner det ironisk eller ei. (Ironien kjem heller ikkje klart fram akkurat.) Det er iallfall mitt syn. Denne burde nesten vært i første post. Litt tullete at hun måtte bruke mer enn ett ekstraskudd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Nei, Flatland! 50 sekunder etter allerede. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 hehe der var alt tapt allerede Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Vær litt positiv. Vi har Tora på siste. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Norge har nok desverre ikke nok styrke i laget til at vi kan ta igjen det tapte. Synd... Hvilken etappe går Nåina? Endret 21. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Kom igjen nå Flatland! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Flatland kommer inn først nå. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Selvom hu skyter fullt hus så tar hun nesten ikke igjen noe særlig dessverre Men jaja, god skyting på stående ihvertfall! Endret 21. februar 2009 av sureup Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå