Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Seriøst. Jeg synes dere er tragiske som kaster ut beskyldninger om doping med en gang noen slår de norske. Bjørndalen har gått 5 renn på 1,5 uke, om ikke mindre, og det tar virkelig på for han. Man kan rett og slett ikke forvente noe annet, og når østerrikerne ikke gikk mix-stafetten heller så har de selvfølgelig en hel god del mer krefter enn det Bjørndalen har.

 

Og vi vet alle at Berger ikke greier å hevde seg på en øvelse med 4 skytinger, så slutt å hyle ut at han suger som faen.

Lenke til kommentar
Både du og Kjetil har slengt rundt det de siste dagene når noen har slått de norske, så jeg tviler på at det er ironi hver gang.

Ro ned litt da. Man begynner å lure litt på om noen er dopa når de knuser Ole så mye i sporet, spesielt etter at russerne ble tatt. Nå har jo Ole sagt at han ikke hadde noe å kjøre med, så da lar vi den saken ligge. :)

Lenke til kommentar
Både du og Kjetil har slengt rundt det de siste dagene når noen har slått de norske, så jeg tviler på at det er ironi hver gang.

Ro ned litt da. Man begynner å lure litt på om noen er dopa når de knuser Ole så mye i sporet, spesielt etter at russerne ble tatt. Nå har jo Ole sagt at han ikke hadde noe å kjøre med, så da lar vi den saken ligge. :)

Du svarer nettopp på det du skriver. Ole har gått flere løp enn de andre, selvfølgelig har han ikke noe å gi da. Og jeg er veldig rolig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...