DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hva faen. Lever Latias og? For en gangs skyld orket jeg ikke å være på nettet samtidig. Var bedre å kun se rennet. Pff. Mye mer gøy å snakke her, men vi savnet det ikke Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hva faen. Lever Latias og? For en gangs skyld orket jeg ikke å være på nettet samtidig. Var bedre å kun se rennet. Men vi klarte oss godt uten storspammeren vår Lenke til kommentar
sureup Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 huh? latias? hva er det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Var skuffende av de norske i dag. Dritt med den idiotiske fjerdeplassen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Det viser bare at Bjørndalen ikke er en maskin. Han gikk jo 50 sekunder fortere enn Landertinger på sisterunden for noen dager siden. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Jepp, formen svinger veldig. Bjørndalen gjekk òg mix-stafetten, noko Austerrike ikkje gjorde. Det kan ha hatt innverknad på formen hans, som Ola Lunde(?) kommenterte. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Det viser bare at Bjørndalen ikke er en maskin. Han gikk jo 50 sekunder fortere enn Landertinger på sisterunden for noen dager siden. Med andre ord: Landertinger var dopa. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Meiningslaust å kaste ut beskyldningar slik, Bjørndalen gjekk seint på siste runden og Landertinger hadde ein god dag. Bjørndalen seier sjølv han var heilt tom for krefter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Berger er en idiot. Ni runder, og 29. plass! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Flatland, Eikeland, Rogstad og Berger. Stafettlaget for kvinner. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Bomstadbjørg går ikke Da kan det faktisk bli medalje Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Seriøst. Jeg synes dere er tragiske som kaster ut beskyldninger om doping med en gang noen slår de norske. Bjørndalen har gått 5 renn på 1,5 uke, om ikke mindre, og det tar virkelig på for han. Man kan rett og slett ikke forvente noe annet, og når østerrikerne ikke gikk mix-stafetten heller så har de selvfølgelig en hel god del mer krefter enn det Bjørndalen har. Og vi vet alle at Berger ikke greier å hevde seg på en øvelse med 4 skytinger, så slutt å hyle ut at han suger som faen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Bomstadbjørg går ikke Da kan det faktisk bli medalje Yeah! DJ: Slapp av. Var ironisk da jeg sa at han var dopa. Var en fortjent seier. Når det gjelder Berger, så er det skuffende at han bommer så mye. 9 bom av 20 burde ikke være mulig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Både du og Kjetil har slengt rundt det de siste dagene når noen har slått de norske, så jeg tviler på at det er ironi hver gang. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Generelt sett burde ein del her kutte ut tåpelege kallenamn, skjellsord og – so vidt me veit – meiningslause beskyldningar, uansett om de meiner det ironisk eller ei. (Ironien kjem heller ikkje klart fram akkurat.) Det er iallfall mitt syn. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Går Bomstadbjørg under kategorien tåpelige kallenavn? Endret 21. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 21. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2009 Både du og Kjetil har slengt rundt det de siste dagene når noen har slått de norske, så jeg tviler på at det er ironi hver gang. Ro ned litt da. Man begynner å lure litt på om noen er dopa når de knuser Ole så mye i sporet, spesielt etter at russerne ble tatt. Nå har jo Ole sagt at han ikke hadde noe å kjøre med, så da lar vi den saken ligge. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ja, men Hagle-Svendsen funker som bare faen Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 (endret) Går Bomstadbjørg under kategorien tåpelige kallenavn?I mine auge: Heilt klart. Redigert: Men eg kan jo sjølvsagt ikkje hindre dykk i å bruke dei, eg seier berre kva eg meiner om bruken. Held de fram må eg berre irritere meg i stillheit. Endret 21. februar 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Både du og Kjetil har slengt rundt det de siste dagene når noen har slått de norske, så jeg tviler på at det er ironi hver gang. Ro ned litt da. Man begynner å lure litt på om noen er dopa når de knuser Ole så mye i sporet, spesielt etter at russerne ble tatt. Nå har jo Ole sagt at han ikke hadde noe å kjøre med, så da lar vi den saken ligge. Du svarer nettopp på det du skriver. Ole har gått flere løp enn de andre, selvfølgelig har han ikke noe å gi da. Og jeg er veldig rolig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå