Liddell Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Mange som er oppe? Dette var hardt. Seks timer søvn natt til lørdag er lite Lenke til kommentar
sureup Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Har ikke sovet jeg... Nok en gang Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 ja kjenne at det skal bli en lang dag. Men netttven min driver og hakker mye! Andre som ser på nett og har problemer? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Ser på tv jeg gitt Men satan som det blåser. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 NRK Nett-tv under VM og OL er håpløst. Alltid overbelastet. Bedre å høre på nettradio da. Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Så på nrk-net tv under mixen og det var nesten umulig å se noe Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Fy faen så elendig han kommentatoren der er! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Fy faen så elendig han kommentatoren der er! Kommentatoren? Jeg tror heller du mener reporteren som stod uti publikum med de svenske chixa Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Restarta maskinen og passet på at Steamaccounten min var slått av. Virker bra nå. Har ikke hatt noen problemer de andre dagene i vm, men jeg var på skolen under mix-staffetten, så den kan jeg ikke uttale meg om Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Fy faen. Gode minner det der. Ole som tar fire fulle hus i den sykeste vinden i Russland. Husker jeg så det og var helt i himmelen. Fy faen så elendig han kommentatoren der er! Kommentatoren? Jeg tror heller du mener reporteren som stod uti publikum med de svenske chixa Ja, mente reporter. Kom bare ikke på ordet Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Han Andreas-kommentatoren er også elendig. Er altfor lik på Carlsen. Jeg savner Rike Nå begynner vi Lenke til kommentar
sureup Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Fy faen. Gode minner det der. Ole som tar fire fulle hus i den sykeste vinden i Russland. Husker jeg så det og var helt i himmelen. Fy faen så elendig han kommentatoren der er! Kommentatoren? Jeg tror heller du mener reporteren som stod uti publikum med de svenske chixa Ja, mente reporter. Kom bare ikke på ordet hehe ja han er jævla dårlig. Golden goal dissa han også igår kveld (altså i natt) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Latias, Bruno og TomHel svikter Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Andreas er i utgangspunktet overraskende ok, men problemet er som du sier at han er en Carlsen-type. Vi trenger en pessimist! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Håper ikke emil vinner idag. Da blir jeg fornøyd Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Han Andreas-kommentatoren er også elendig. Er altfor lik på Carlsen. Jeg savner Rike Nå begynner vi Liker han jeg. Latias, Bruno og TomHel svikter De sucks! Håper ikke emil vinner idag. Da blir jeg fornøyd Emil må vinne Eller nr 2! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hvorfor det? Håper Emil vinner jeg. Evt Ole slik at han tar alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå