DJ_Dark Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Var litt kjedelig å se på når Norge ikke stiller. Men nå har jeg i hvert fall funnet en utenlandsk favoritt. Fappe-materiale? Endret 7. januar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Norge stiller med Brattsveen i morgen. Da blir vel laget noe sånt: Svendsen - Brattseveen - Hanevold - Bjørndalen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ville heller sett Os jeg da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Men Lunde sa at Brattsveen er stafett-"ekspert", og er i Oberhof kun for å gå stafett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Blir i hvert fall mer underholdende å se på mennene (selv om Jurjeva er underholdene ) Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvordan har jeg gått glipp av denne tråden ? *Mine innlegg* Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Er jo ikke så lett å legge merke til denne tråden. Ligger midt i en død del på forumet. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvordan har jeg gått glipp av denne tråden ? *Mine innlegg* Fordi pool-fans fortjener ikke å se slite tråder. Ok, den var fail. Men du kan slå deg sammen med oss i siklinga på Jurjeva Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Hvordan har jeg gått glipp av denne tråden ? *Mine innlegg* Fordi pool-fans fortjener ikke å se slite tråder. Ok, den var fail. Men du kan slå deg sammen med oss i siklinga på Jurjeva Jurjeva er hot! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Dere er for kåte på russiske horer^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Dere er for kåte på russiske horer^^ Du vil bare ikke innrømme det selv!! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvordan har jeg gått glipp av denne tråden ? *Mine innlegg* Fordi pool-fans fortjener ikke å se slite tråder. Ok, den var fail. Men du kan slå deg sammen med oss i siklinga på Jurjeva Woho!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Dere er for kåte på russiske horer^^ Og det er ikke du? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Oops. Den fikk jeg tilbake midt i fleisen! *Smack* Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) Ok, den var fail. Men du kan slå deg sammen med oss i siklinga på Jurjeva Woho!! Bare bli med på siklinga! Dere er for kåte på russiske horer^^ Og det er ikke du? Oooooooooooh! Endret 7. januar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Noen som vet når VM i Liberetz begynner? Gleder meg vilt! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ja, det er alltid i februar NÅRR!!?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå