UNSCCapone Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Ikke noe problem, Anne overlever dette. Selv om hun aldri burde vise seg i Nroge igjen. ps. noen som vet hvor man finner brukerstatistikk på forumet? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Anne overlever dette. Selv om hun aldri burde vise seg i Nroge igjen. Pga en miss i jallastaffetten i VM som går hvert år? hahaha. Tror du overdriver litt viktigheten av dette. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Ikke noe problem, Anne overlever dette. Selv om hun aldri burde vise seg i Nroge igjen. ps. noen som vet hvor man finner brukerstatistikk på forumet? https://www.diskusjon.no/?autocom=stats&id= Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Latias, hva er din rekord, og hvor mange har du denne måneden? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Latias, hva er din rekord, og hvor mange har du denne måneden? https://www.diskusjon.no/index.php?autocom=...s&id=170144 Kombinert snart! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Du kan sjå statistikken til andre brukarar ved å skrive inn medlemsnummeret etter linken Latias posta. Medlemsnummeret er talet som står til sist i adressa til profilen. T.d. er din slik: https://www.diskusjon.no/?autocom=stats&id=154091 Latias sin slik: https://www.diskusjon.no/?autocom=stats&id=170144 Red.: Var svar til Kjetil. Endret 19. februar 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Svært "dårlig" november og desember Kjetil Synest forresten det er tragisk av diskusjon.no å ha slike statistikker og kalle det "rekord" og greier.... Er det virkelig det som teller? Endret 19. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Latias, du må roe der. Over 2000 innlegg på en måned, altså over 66 i snitt per dag, det er for mye. Få deg et liv Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Er det virkelig det som teller? Ja, så klart. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 32,3 innlegg per dag Latias, du må skaffe deg et liv!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvor faen fant dere brukerstats? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg har akkurat 600 denne måneden, vil ikke vite rekorden hans Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Svært "dårlig" november og desember Kjetil Synest forresten det er tragisk av diskusjon.no å ha slike statistikker og kalle det "rekord" og greier.... Er det virkelig det som teller? Var jo utestengt i nesten hele nov. Stste dag jeg var utestengt (fikk 30 dager) fikk jeg svar på klagen om at det var altfor strengt, og de opphevet susensjonen umiddelbart! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Ro dere ned nå! :!: On-T: Flere som skal se på kombinert? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Synest forresten det er tragisk av diskusjon.no å ha slike statistikker og kalle det "rekord" og greier....Er det virkelig det som teller? Nei, det er ikkje det som teller, men eg ser ikkje kva som er tragisk med det. Er berre litt moro å sjå kor aktiv ein har vore. Funksjonen er for den saks skuld heller ikkje «fullført». Ueland snekra den raskt saman, og posta om det i blogen sin. Sidan den gong er det einaste som har vorte gjort å endre sorteringa av månadane, frå alfabetisk til kronologisk. Du finn ikkje link til den i nokon menyar. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg har akkurat 600 denne måneden, vil ikke vite rekorden hans Han har godt over 2000 Latias, du rundet jo 4000 for bare noen dager siden... Kan jeg få en screen over "Mine innlegg"? Er berre litt flaut å sjå kor aktiv ein har vore. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Kult, hvordan finner man denne statestikken? Skjønte ingen ting av det du skrev Thorbjørn Edit: Glem det Endret 19. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Er berre litt flaut å sjå kor aktiv ein har vore. Hehe, det kan det òg vere. Kult, hvordan finner man denne statestikken? Skjønte ingen ting av det du skrev Thorbjørn https://www.diskusjon.no/index.php?autocom=stats Redigert: Der finn du din eigen statistikk. Vil du sjå andre sin statistikk må du føye til &id=xxxxxx, der xxxxxx er medlemsnummeret. Går du inn på profilen til nokon og ser på URL-en i adresselinja, ser du at den slutter med eit tal. Det talet er medlemsnummeret. Endret 19. februar 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Synest forresten det er tragisk av diskusjon.no å ha slike statistikker og kalle det "rekord" og greier....Er det virkelig det som teller? Nei, det er ikkje det som teller, men eg ser ikkje kva som er tragisk med det. Er berre litt moro å sjå kor aktiv ein har vore. Funksjonen er for den saks skuld heller ikkje «fullført». Ueland snekra den raskt saman, og posta om det i blogen sin. Sidan den gong er det einaste som har vorte gjort å endre sorteringa av månadane, frå alfabetisk til kronologisk. Du finn ikkje link til den i nokon menyar. Oki. Da er det faktisk ikke så gærnt. For da blir det mer "for moroskyld" som du sier. Man skal liksom ha vært her en stund før man oppdager det da. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Jeg var faktisk mest aktiv i april 2007. Lurer på hva som skjedde da :!: Hadde hele 3 poster mer da enn i januar 09. Men seriøst. Gikk Moan dårlig i sporet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå