Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du kan sjå statistikken til andre brukarar ved å skrive inn medlemsnummeret etter linken Latias posta. Medlemsnummeret er talet som står til sist i adressa til profilen.

 

T.d. er din slik:

https://www.diskusjon.no/?autocom=stats&id=154091

Latias sin slik:

https://www.diskusjon.no/?autocom=stats&id=170144

 

Red.: Var svar til Kjetil.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
Svært "dårlig" november og desember Kjetil :whistle:

 

 

Synest forresten det er tragisk av diskusjon.no å ha slike statistikker og kalle det "rekord" og greier....

Er det virkelig det som teller?

 

Var jo utestengt i nesten hele nov. Stste dag jeg var utestengt (fikk 30 dager) fikk jeg svar på klagen om at det var altfor strengt, og de opphevet susensjonen umiddelbart! :devil:

Lenke til kommentar
Synest forresten det er tragisk av diskusjon.no å ha slike statistikker og kalle det "rekord" og greier....

Er det virkelig det som teller?

Nei, det er ikkje det som teller, men eg ser ikkje kva som er tragisk med det. Er berre litt moro å sjå kor aktiv ein har vore.

 

Funksjonen er for den saks skuld heller ikkje «fullført». Ueland snekra den raskt saman, og posta om det i blogen sin. Sidan den gong er det einaste som har vorte gjort å endre sorteringa av månadane, frå alfabetisk til kronologisk. Du finn ikkje link til den i nokon menyar.

Lenke til kommentar
Er berre litt flaut å sjå kor aktiv ein har vore.

:dremel::p

Hehe, det kan det òg vere.

 

Kult, hvordan finner man denne statestikken? Skjønte ingen ting av det du skrev Thorbjørn :p
https://www.diskusjon.no/index.php?autocom=stats

 

Redigert: Der finn du din eigen statistikk. Vil du sjå andre sin statistikk må du føye til &id=xxxxxx, der xxxxxx er medlemsnummeret. Går du inn på profilen til nokon og ser på URL-en i adresselinja, ser du at den slutter med eit tal. Det talet er medlemsnummeret.

Endret av Torbjørn T.
Lenke til kommentar
Synest forresten det er tragisk av diskusjon.no å ha slike statistikker og kalle det "rekord" og greier....

Er det virkelig det som teller?

Nei, det er ikkje det som teller, men eg ser ikkje kva som er tragisk med det. Er berre litt moro å sjå kor aktiv ein har vore.

 

Funksjonen er for den saks skuld heller ikkje «fullført». Ueland snekra den raskt saman, og posta om det i blogen sin. Sidan den gong er det einaste som har vorte gjort å endre sorteringa av månadane, frå alfabetisk til kronologisk. Du finn ikkje link til den i nokon menyar.

 

 

Oki. Da er det faktisk ikke så gærnt. For da blir det mer "for moroskyld" som du sier. Man skal liksom ha vært her en stund før man oppdager det da. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...