Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trodde hun var et skiskyttertalent jeg, men hun er jo 30 år gammel. Da fortjener ingen sympati.

Tenkte det samme i fjor. Så fikk jeg vite at hun snart er 30 år... :!:

Antyder du at jeg følger dårlig med?? :( Hun har vel neppe hatt en topp 10 plassering i et internasjonalt renn, da lar man ehller en ungjenta prøve seg...

Endret av bruno99
Lenke til kommentar
Nei, det stod heller ikke noe om fotball. Er mange som har vunnet VM med fall i fotball...

Men det er jo vintersportskafeen. :(

For å være helt ærlig, tror jeg ikke alle 254 sidene handler om vintersport. ;)

 

Jeg trodde hun var et skiskyttertalent jeg, men hun er jo 30 år gammel. Da fortjener ingen sympati.

Tenkte det samme i fjor. Så fikk jeg vite at hun snart er 30 år... :!:

Antyder du at jeg følger dårlig med?? :( Hun har vel neppe hatt en topp 10 plassering i et internasjonalt renn, da lar man ehller en ungjenta prøve seg...

Synes Bonden-Svendsen skulle ha gått i dag!

Lenke til kommentar
Jeg trodde hun var et skiskyttertalent jeg, men hun er jo 30 år gammel. Da fortjener ingen sympati.

Tenkte det samme i fjor. Så fikk jeg vite at hun snart er 30 år... :!:

Antyder du at jeg følger dårlig med?? :( Hun har vel neppe hatt en topp 10 plassering i et internasjonalt renn, da lar man ehller en ungjenta prøve seg...

En top 10 plassering, sjetteplass 08.12.2007, jaktstart, Hochfilzen. Nest beste plassering er nr. 19, dagen før på sprinten. Ikke oppdatert for 2009, men hun har da ikke vært bedre enn 6 i år?

 

Anne på biathlonworld

Endret av ^fmj
Lenke til kommentar

Harregud. Her er man borte i 36 timer så er det plutselig skrevet 25 sider til... Enig i at noe av "hetsen" her er litt i skarpeste laget. Man hadde ikke sagt det samme om det var Berger som gikk på smellen. og ja, jeg tar poenget med at hun ikke har særlig imponerende resultater å vise til tidligere, men det er ingen grunn til å be henne legge opp fordetom. Hvis hun liker å holde på med skiskyting så la henne gjøre det. Det er tross alt, som har blitt påpekt, landslagsledelsen som har tatt ut laget og ment at hun er vårt sterkeste kort. Det var ikke hennes avgjørelse, så klag på ledelsen. Skulle dagen komme hvor vi plutselig får en 4-5 jenter på Toranivå, vil hun jo selvsagt ikke bli tatt ut, men hun kan jo fortsatt få fise rundt på kontinentalcup og gjøre det hun liker, nemlig skiskyting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...