Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dyp? Hvorfor skal den være dyp. Hvis hun hadde oppnådd det hun ville når hun ikke Bjørndalen til lilletåen når det gjelder ambisjoner. Hvis man jobber målrettet i mange år mot et mål og forsaker det når man oppnår det så syns jeg det er merkelig. I don't get it. Etter hva jeg husker så var det ikke så veldig mange andre som forstod noe heller.

 

 

Hvorfor skal alle ha like store ambisjoner som Bjørndalen?

 

Tydelig du ikke vet all verdens om situasjonen hennes. Det var som sagt ikke første gang hun "la opp", hun hadde også en saftig nedtrapping som junior i forbindelse med en familiær situasjon.

 

Hun er gift med en forholdsvis mye eldre mann. De ville ha barn. Hun la opp i februar. Fødte i desember. Regn ut den selv.

 

Dessuten tror eg ønsket om legeutdanningen var svært medvirkende.

 

Man kan ikke drive med toppidrett når man ikke har motivasjon til det. Det er noe alle skjønner.

 

Det at svært mange ikke skjønte noe bunner jo mest i at det kom svært overraskende og brått på. Etter hvert var det da virkelig ingen som "lurte på" hvorfor hu la opp.

 

Men som sagt: Skikkelig synd, hun kunne dominert enda hadde hu klart å motivere seg.

 

Kommentar til uthevet i quote: Når man har oppnådd det man har jobbet for, hvordan kan du da si at man forsaker noe? Man har jo oppnådd det man har jobbet for i mange år. Så får man nye mål. For noen, som Bjørndalen, gjelder det da å vinne mer og mer, mens for andre, kanskje spesielt kvinnfolk, så dukker det gjerne opp andre mål :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...