Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fru Grubben skulle ikke blitt skiskytter på toppnivå hvis hun ville ha et normalt liv. Kastet jo all den harde jobbingen rett ut av vinduet. Det er og blir en veldig merkelig avgjørelse.

 

 

Haha. Dyp uttalelse. Hun hadde jo oppnådd det hun ville. Hun er ikke som Bjørndalen som alltid skal bli bedre på ditt og datt.

 

Skjønner hu eg. Men synest det var fryktelig dumt at hun ikke hadde motivasjon til å satse videre. Noe hele skiskyttermiljøet også syntes på den tiden.

Lenke til kommentar
Fru Grubben skulle ikke blitt skiskytter på toppnivå hvis hun ville ha et normalt liv. Kastet jo all den harde jobbingen rett ut av vinduet. Det er og blir en veldig merkelig avgjørelse.

Er jo også dritt å være proff. Man må jo melde fra hvor man er hver dag...

Men det hadde hun jo fått erfare i tidligere år, da burde hun gitt seg mye tidligere hvis det skulle vært noe logikk i det. Hun hadde jo tross alt holdt på i en god del år. Veldig merkelig at hun gir seg når hun er på topp, både på standplass og i sporet.

Lenke til kommentar
Fru Grubben skulle ikke blitt skiskytter på toppnivå hvis hun ville ha et normalt liv. Kastet jo all den harde jobbingen rett ut av vinduet. Det er og blir en veldig merkelig avgjørelse.

 

 

Haha. Dyp uttalelse. Hun hadde jo oppnådd det hun ville. Hun er ikke som Bjørndalen som alltid skal bli bedre på ditt og datt.

 

Skjønner hu eg. Men synest det var fryktelig dumt at hun ikke hadde motivasjon til å satse videre. Noe hele skiskyttermiljøet også syntes på den tiden.

Dyp? Hvorfor skal den være dyp. Hvis hun hadde oppnådd det hun ville når hun ikke Bjørndalen til lilletåen når det gjelder ambisjoner. Hvis man jobber målrettet i mange år mot et mål og forsaker det når man oppnår det så syns jeg det er merkelig. I don't get it. Etter hva jeg husker så var det ikke så veldig mange andre som forstod noe heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...