Jotun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Svarte heite... Der er akkurat det du får igjen for å dra med kvinnfolk på en stafett: Grining og klemming og trøsting... Håper de intervjuer hun på direkten sånn at hun begynner å grine og blir så ødelagt at hu legger opp på direkten. Endret 19. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Hva smiler hun for? Jævelen har ødelagt Norge! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hvorfor kom vi på 4? Jo, fordi Berger er på laget :!: Haha, neida. Sier som i en sang jeg har. THE B-SIDE WINS AGAIN AND AGAIN AND AGAIN! Altså A-side < B-side (på navn) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 T.Berger var jo vår beste i dag! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Pokker. Nå skjønte eg ka som gikk galt... Hu bestemte seg for å gå sitt eget løp. Dummaste ideen ever. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Gutta tok inn 1 minutt, det er veldig bra. Lover bra for stafetten, dessverre så er det for tynt på jentesiden. Syns heller ikke Anne skulle gått, heller sendt ut Rogstad. En liten digresjon, LINDA, hvorfor la du opp? Når hun først hadde klart å bli best så legger hun opp!? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Pokker. Nå skjønte eg ka som gikk galt... Hu bestemte seg for å gå sitt eget løp. Dummaste ideen ever. Hahaha! Og de gir seg ikke! :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Pokker. Nå skjønte eg ka som gikk galt... Hu bestemte seg for å gå sitt eget løp. Dummaste skiskytteren ever. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Hva smiler hun for? Jævelen har ødelagt Norge! Hun var det svakeste leddet i laget, men ledelsen mente tydeligvis at hun var den beste tilgjengelige. Det står rett og slett ikke så godt til på kvinnesiden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Gutta tok inn 1 minutt, det er veldig bra. Lover bra for stafetten, dessverre så er det for tynt på jentesiden. Syns heller ikke Anne skulle gått, heller sendt ut Rogstad. En liten digresjon, LINDA, hvorfor la du opp? Når hun først hadde klart å bli best så legger hun opp!? YES!! ENDELIG ER JEG BEST!! Da legger jeg opp! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Linda ville ha et normalt liv. Og hu ville ha unger. Var ikke første gang hu "la opp" heller. Eg husker eg ble oppriktig trist når hu la opp. Langt fra samme følelsen når fru Poiree la opp. Men eg blir kvalm av sånn sipping på direkten. Latterlig. Være litt proff er lov. Endret 19. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Håper Anne legger opp med en gang! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Og de gir seg ikke! :!: Hmm interessant faktisk. Fordi jeg husker da de dreiv og tok inn Berger etc inn i mål så plutselig så skulle bjørndalen til skyting og hadde sykt god tid! Men jaja tror uansett det må være feil ellers så hadde det blitt plukket opp tidligere (slik det står i artikkelen) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Pangchang er det mest idiotiske stedet noen gang. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 De er bare bitre. Og vi vet da at Bjørndalen og Berger er helt rå på fart. Pangchang er det mest idiotiske stedet noen gang. QFT! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2009 Idioter. Hvorfor intervjuer de svenskene? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Idioter. Hvorfor intervjuer de svenskene? Fordi nordmennen bare griner hele tiden. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 (endret) Idioter. Hvorfor intervjuer de svenskene? De tok tilogmed med innskytingen til svenskene før start.. lol Endret 19. februar 2009 av sureup Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Svenskene er da så hyggelige, atte! Jeg bruker faktisk se skiskyting på svenk TV og jeg kan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå