Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Svarte heite... Der er akkurat det du får igjen for å dra med kvinnfolk på en stafett: Grining og klemming og trøsting...

 

Håper de intervjuer hun på direkten sånn at hun begynner å grine og blir så ødelagt at hu legger opp på direkten.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gutta tok inn 1 minutt, det er veldig bra. Lover bra for stafetten, dessverre så er det for tynt på jentesiden. Syns heller ikke Anne skulle gått, heller sendt ut Rogstad. En liten digresjon, LINDA, hvorfor la du opp? Når hun først hadde klart å bli best så legger hun opp!?

Lenke til kommentar
Gutta tok inn 1 minutt, det er veldig bra. Lover bra for stafetten, dessverre så er det for tynt på jentesiden. Syns heller ikke Anne skulle gått, heller sendt ut Rogstad. En liten digresjon, LINDA, hvorfor la du opp? Når hun først hadde klart å bli best så legger hun opp!?

YES!! ENDELIG ER JEG BEST!!

 

 

Da legger jeg opp!

 

Lenke til kommentar

Linda ville ha et normalt liv. Og hu ville ha unger. Var ikke første gang hu "la opp" heller. Eg husker eg ble oppriktig trist når hu la opp. Langt fra samme følelsen når fru Poiree la opp.

 

Men eg blir kvalm av sånn sipping på direkten. Latterlig. Være litt proff er lov.

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...