DJ_Dark Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 DJ_Dark! Hjemme fra jobb nå Første gang på lenge de norske jentene slipper å drite seg ut i dag! Hadde jo litt trua på dem i dag jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 (endret) De er jo like skuffende hver gang, så er greit de ikke er med. Savner tidene med Liv Grete, Gro Marit, Gunn Margit og Linda. Var noen gode skiskyttere. Endret 7. januar 2009 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Jeg husker jeg ble irritert da Linda Grubben la opp da hun var på sitt totalt beste. Hadde mange gode år foran seg, og så bare legger hun opp. WTF! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Jepp. Er som om Usain Bolt skal legge opp nå! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvor ofte står du nær utøverene som skifter da? 1. Møt opp på arrangement. 2. Finn en strategisk plasering. 3. Ha med kikkert. (Evt. kamera) 4. ???????? 5. Win. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Hvor ofte står du nær utøverene som skifter da? 1. Møt opp på arrangement. 2. Finn en strategisk plasering. 3. Ha med kikkert. (Evt. kamera) 4. ???????? 5. Win. Har du prøvd dette før? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Hvor ofte står du nær utøverene som skifter da? 1. Møt opp på arrangement. 2. Finn en strategisk plasering. 3. Ha med kikkert. (Evt. kamera) 4. Tåke 5. Fail Fixed Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ola Lunde!!! Beste ekspertkommentatoren! Forran Espen Bredesen til og med:) Treff Sentrum! Treff låg! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Ola Lunde pleier å kommentator i vanlig skyting også! :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 7. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2009 Er vel det, ja. Har glemt Rike helt jo. Nye fyren er kul! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Lurer på hva de gjør med VM-Quizen i år...? Uten Kjell Kristian.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Ola Lunde!!!Beste ekspertkommentatoren! Forran Espen Bredesen til og med:) Treff Sentrum! Treff låg! Herlig kar! Men er han bedre enn Kaggestad? Ola Lunde pleier å kommentator i vanlig skyting også! :!: Multitalent? Helt rå er han! Har glemt Rike helt jo. Nye fyren er kul! Klager ikke på han nei Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Kaggestad, i touren er noe for seg selv, enig i det. Syns det er utrolig hvordan de greier å fylle de 5timers lange sendingene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Utrolig? De har jo Kaggestad Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Begynner stafetten nå? Ja. NRK1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Åhh! Må ned å se da:) Ta med dataen Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 7. januar 2009 Del Skrevet 7. januar 2009 Også kl 6 skal jeg spise så mye jeg vil på Peppes for 90kr:D Så sparer tv tittingen til herrenes stafett i morgen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå