Latias Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Men siden DJ aldri gidder å gjøre det, kan du linke til programmet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Men så har jo du, meg og Jotun har brorparten av innleggene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Men så har jo du, meg og Jotun har brorparten av innleggene. Hvem snakker du til? Meg? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Vil si jeg er delaktig jeg og, har jo flere innlegg her enn Jotun. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Er du United-supporter? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Er du United-supporter? Ja, men det er jo ikke lett å skjønne Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Du er jo aldri i United-tråden. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Du er jo aldri i United-tråden. Kan vel si jeg er større fan av vintersport, hvor jeg er helt sjuk. Ellers kan jeg være ille, er fan av alt som har snev av idrett, plutselig en søndag kan jeg sitte å se golf i flere timer og neste uke kan det være Formel 1, så er veldig allsidig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Okay... Fotball > Vintersport Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Okay... Fotball > Vintersport Det har jeg nesten skjønt. ANngående fellesstart i kombinert er det 10km langrenn så 1 omgang hopp? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Men så har jo du, meg og Jotun har brorparten av innleggene. Hvem snakker du til? Meg? Ja, også glemte jeg naturligvis Al Capone. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Okay... Fotball > Vintersport Det har jeg nesten skjønt. ANngående fellesstart i kombinert er det 10km langrenn så 1 omgang hopp? Er noe sånt, ja. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 ANngående fellesstart i kombinert er det 10km langrenn så 1 omgang hopp?Forøvrig eit heilt idiotisk opplegg spør du meg, håper det vert siste gong, iallfall siste VM, dei arrangerer det på den måten. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Men så har jo du, meg og Jotun har brorparten av innleggene. Hvem snakker du til? Meg? Ja, også glemte jeg naturligvis Al Capone. Vi må vel nesten ta men DJ! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Men så har jo du, meg og Jotun har brorparten av innleggene. Hvem snakker du til? Meg? Ja, også glemte jeg naturligvis Al Capone. Vi må vel nesten ta men DJ! Nei, DiJay skal ikke være med. Han gidder aldri å poste programmet! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Aldri og aldri.. han er den eneste som har postet det Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Men så har jo du, meg og Jotun har brorparten av innleggene. Hvem snakker du til? Meg? Ja, også glemte jeg naturligvis Al Capone. Vi må vel nesten ta men DJ! Nei, DiJay skal ikke være med. Han gidder aldri å poste programmet! Ja, vi får vel utelukke han fram til han får ut fingeren og poster programmet! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Fangruppe på Facebook som noen kamerater oppretta. Og jeg er ikke medlem. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 DJ: Du får ta over Jurjeva-fanclub () om du poster programmet! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2009 Fangruppe på Facebook som noen kamerater oppretta. For hvem? Har ikke facebook... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå