sureup Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 JA VI ELSKER OLE EINAR BJØRNDALEN Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 WTF?! Kommer Stephan fra Australia? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Visste du ikke det?????? Han ble født og oppfostret av en kengurufamilie... Derfor han er så god i hoppende padling Endret 17. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Men sånn seriøst. Hvorfor var det australske flagget oppe? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Han er tysk, so det må ha vore ein liten feil. Kor var dette forresten? Endret 17. februar 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Jeg vet at han er tysk, men skjønner ikke hvorfor de heiser opp det australske flagget. Kan det ha noe med at arrangørene suger å gjøre? Han er tysk, so det må ha vore ein liten feil.Kor var dette forresten? De tre flaggene de heiser opp, og som blir vist når nasjonalsangen til vinneren blir spilt. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Haha, heiste dei opp det australske flagget? Generaltabbe av arrangørane. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Det har jeg svært vanskelig for å tro, gitt. De har sikkert ikke et australsk flagg der engang. Endret 17. februar 2009 av Gapwick Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Stilte Tchudov opp på medaljeseremonien for jaktstarten? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Det har jeg svært vanskelig for å tro, gitt. De har sikkert ikke et australsk flagg der engang. Det er sant! Uansett er det større sjanse for at de har det australske flagget enn det tyske. Australia ligger nærmere Korea. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Stilte Tchudov opp på medaljeseremonien for jaktstarten? Tror ikke noen vet det enda. Men han svarte visst ja på det spørsmålet da nrk spurte han før rennet idag Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) De har sikkert ikke et australsk flagg der engang.Det var to australarar med, so flagget må dei sikkert ha.Redigert: La til sitat. Endret 17. februar 2009 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Stilte Tchudov opp på medaljeseremonien for jaktstarten? Hvis han ikke stilte opp, er han en dårlig taper! De har sikkert ikke et australsk flagg der engang.Det var to australarar med, so flagget må dei sikkert ha.Redigert: La til sitat. Men det var fire tyskere med (som er 100 ganger bedre enn de australske. Hvorfor har de ikke tysk flagg da? Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Det er sant! Uansett er det større sjanse for at de har det australske flagget enn det tyske. Australia ligger nærmere Korea. Jeg får vel bare se hele greia på nytt igjen på Eurosport, da. Særdeles matnyttig! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Stilte Tchudov opp på medaljeseremonien for jaktstarten? Tror ikke noen vet det enda. Men han svarte visst ja på det spørsmålet da nrk spurte han før rennet idag Man burde vel snart vite det siden medaljeseremonien har vært? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Hvorfor vet ingen det? Var det en hemmelig sermoni, eller? Lenke til kommentar
sureup Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (endret) Den ble ikke sendt live på nrk og det stod heller ikkenoe om det på nett da jeg sjekket istad Endret 17. februar 2009 av sureup Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kjempeløp av Ole Holdt på å sovne flere ganger, men takket være DJs meldinger hvert minutt holdt jeg meg våken Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Var slitsomt å våkne tidlig, men det var verdt det! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Angrer på at jeg ikke sto opp tidlig Gratulerer Ole! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå