Latias Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 3 gull, 1 sølv, 2 bronse. Vi har allerede flere gull enn det alle nordmennene i alle idretter hadde under Torino-OL! Lenke til kommentar
sureup Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Skuffende dårlig av alle de andre norske! Veldig uenig. Man kan ikke forvente at alle gjør det bra hele tiden. 6 av 9 medaljer er FANTASTISK Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Merker meg forresten at Sikora var kjappere i sporet enn bjørndalenSikora har vel vore blant dei raskaste i heile år, so det er ingen stor overrasking slik sett. Og so var det berre 1,4s. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Slapp av litt da. Er litt ironi som ligger bak. Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Sikora har vel vore blant dei raskaste i heile år, so det er ingen stor overrasking slik sett. Og so var det berre 1,4s. Egentlig tror jeg Bjørndalen var raskere han tok seg ca 10 sek ekstra på 1. liggende..... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Merker meg forresten at Sikora var kjappere i sporet enn bjørndalenSikora har vel vore blant dei raskaste i heile år, so det er ingen stor overrasking slik sett. Og so var det berre 1,4s. Men likevel var han bare 46 sek bak med en bom mer. HEIA BJØRNDALEN! (Og vet dere hva? Bjørndalen skjøt fullt helt til KJETIL stod opp. Først DA begynte han å bomme. Jeg så på hele tiden og han gjorde det bra frem til Kjetil stod opp.) Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Haha, de driver og maler blinkene! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Haha, de driver og maler blinkene! Haha wtf! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 (Og vet dere hva? Bjørndalen skjøt fullt helt til KJETIL stod opp. Først DA begynte han å bomme. Jeg så på hele tiden og han gjorde det bra frem til Kjetil stod opp.) Hvordan vet du når Kjetil stod opp? Har du vært sammen med han i natt? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Eg var skikkelig nervøs her nå. Kom en kar inn i mål i en vill fart. Trodde lenge han skulle ta Bjørndalen. Men han kom 17 minutt bak :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Eg var skikkelig nervøs her nå. Kom en kar inn i mål i en vill fart. Trodde lenge han skulle ta Bjørndalen. Men han kom 17 minutt bak :!: Ehh.... Okay? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Haha, de driver og maler blinkene! Haha wtf! Selvsagt gjør de det.... Har dere noengang sett på første skyting at den svarte delen i blinken er full av skudd? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Haha, de driver og maler blinkene! Haha wtf! Selvsagt gjør de det.... Har dere noengang sett på første skyting at den svarte delen i blinken er full av skudd? Joda, men det ser teit ut når de står der og maler. :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 (Og vet dere hva? Bjørndalen skjøt fullt helt til KJETIL stod opp. Først DA begynte han å bomme. Jeg så på hele tiden og han gjorde det bra frem til Kjetil stod opp.) Hvordan vet du når Kjetil stod opp? Har du vært sammen med han i natt? Rett og slett fordi han sendte mld til meg Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dei 1,4 sekunda ser ut til å vere utan skyting, altso rein langrennstid. Tek ein med skytingane (altso berre trekk frå tilleggsminutta) var Sikora 15,1s raskare enn Ole Einar. Lenke til kommentar
hean Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Dei 1,4 sekunda ser ut til å vere utan skyting, altso rein langrennstid. Tek ein med skytingane (altso berre trekk frå tilleggsminutta) var Sikora 15,1s raskare enn Ole Einar. ok Ikke dårlig å slå Ole Einar i ren langrennstid.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 (Og vet dere hva? Bjørndalen skjøt fullt helt til KJETIL stod opp. Først DA begynte han å bomme. Jeg så på hele tiden og han gjorde det bra frem til Kjetil stod opp.) Hvordan vet du når Kjetil stod opp? Har du vært sammen med han i natt? Rett og slett fordi han sendte mld til meg Det går bra, du trenger ikke finne på unnskyldninger. Vi vet hva som foregår. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Kjetil 17 feb 2009 06:47 Har han bommet noe? Hadde alarmen på 0645 Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Ikke dårlig å slå Ole Einar i ren langrennstid....Nei, er ikkje det. Du kan lese dette sjølv, her:http://www.biathlonresults.com/ResultPanel...ltPanel800.html (veit ikkje kor lenge dei vert liggjande, men sikkert ikkje so lenge). Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2009 Kjetil17 feb 2009 06:47 Har han bommet noe? Hadde alarmen på 0645 Som sagt, du trenger ikke finne på unnskyldninger. JA VI ELSKER Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå