Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tatt fra Flatlands hjemmesider:

 

Då var helga over, og sprinten og jaktstarten unnagjort. Eg er veldig skuffa over meg sjølv og mine prestasjonar etter at me no er ferdige, men det var vanskeleg å sei korleis formen min var på førehand. Eg hadde håpa den skulle vore bedre, men sjukdom, reise og døgnakklimatisering gjorde kroppen "svak". Eg hadde null krefter...

 

Det som var positivt i alt det negative, var skytinga. Sjølv om eg hadde 3 bom på fyste ligg på jaktstarten, føler eg at eg no har fått sjølvtillit og kontroll. Eg veit kva eg må gjera når eg ligg på matta, og eg tørr vera offansiv. Eg er spesielt fornøgd med stå skytinga. Det er tøff vind her, så kun ein bom av 15 skudd på stå, må vera godkjent.

Eg må no tenka framover mot neste løp, og eg er sikker på at formen min er stigande utover i mesterskapet.

 

Det er lite som skjer her utenom skiskyting, eigentleg.... men med

 

- dopingavsløingar

 

- vådeskudd i tørrtreningsrommet før starten på jaktsraten

 

- ymse vær (vind og regn som gjorde at treninga dagen før sprinten vart avlyst)

 

- dårleg merking av løyper

 

- løparar som går feil

 

- vanskelege utforkøyringar

 

og Ole Einar som vinn gull, blir fråtatt gullet, men får det tilbake gjer at det alikevel er litt action her i Peyong Chang. Sjølv om ikkje det er så heldigt for skiskyting, trur eg pressefolka kosar seg. Det er mykje å skriva om!!

 

Mens eg er her i Korea, er Kristian på Mælefjell. Han jobber for å bli ferdig med hytta vår til påske. Eg gler meg til å koma på fjellet igjen. Beste plass på jord!

 

:!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...