Latias Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 (endret) Da får jeg med meg begge stafettene Nettopp, ser du? Er best når renn starter sent på dagen. ^^ Endret 6. januar 2009 av Latias Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ok da. Når jeg jobber er det greit Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Håper på et toppet lag i stafetten, slik at vi kan få testet det før VM. Svendsen - Hanevold - Os - Bjørndalen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det hadde vært laget sitt det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Og de norske kvinnene kan bare gå og legge seg. Er Jekaterina Jurjeva som er favoritten nå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ja faen. Er noe annet å se på hun enn Tora Berger :!: Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Tora går ikke like fort som hennes bror gikk før i tiden:) Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hvis du ser på størrelsen og kjønnet er det da faen ikke rart! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ser du på teknikken erdet heller ikke så rart! Haha så for meg Tora gå på ski:D Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Tora går ikke like fort som hennes bror gikk før i tiden:) Før i tiden? Mannen er jo raskest i sporet nå også. Vant VC-renn for tre uker siden. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hadde den mannen bare skutt like bra i konkurranse som på trening så hadde det vært genialt! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Ja faen. Er noe annet å se på hun enn Tora Berger :!: Hvem velger du? 1) Dette 2) Dette Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har jo allerede svart på det! Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Hahaha! Nr 1. is hot, but i'll go for nr 2. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Jeg har jo allerede svart på det! Så du liker nr. 1 bedre? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 You FAIL! Kvinneskiskyting ble litt mer spennende nå. Får håpe vi ser når noen av dem (*host* Jurjeva *host*) kler av seg etter løpet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 You FAIL! Kvinneskiskyting ble litt mer spennende nå. Får håpe vi ser når noen av dem (*host* Berger *host*) kler av seg etter løpet. Omg, really? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Man ser jo alltid herrene gjøre det etter et løp! Burde vise jentene gjøre det og Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Jepp, kameramennene er lame. Tror ikke de tør å filme jentene. De vet sikkert at de får bank. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Haha. Er jo flere som har gått på en smell gjennom tidene med filming og sitater Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå