UNSCCapone Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 DJ, hvor har du vært hen, siden du møtte skøytefolka? Nederland Dette har han jo nesten nevnt i vært innlegg siden forrige uke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Hvorfor drar du til Nederland (av alle land) så mange ganger, DJ? Er jo der annen hver måned... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Petter får gå 15 km. klassisk. Det er for meg en gåte at ikke Svartedal ble tatt ut etter innsatsen på laurdag. Kan jo bli spennende å se om Petter tar seg sammen og gjør det bra selv om jeg er skeptisk. Beklager at jeg ødelegger OT tullet deres... Hvorfor drar du til Nederland (av alle land) så mange ganger, DJ? Er jo der annen hver måned... Det vet du vel Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Har hun godtatt deg som venn på FB? Nei Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Lett står jeg opp et par timer tidligere for å se mennene gå, synd at jeg må på skolen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 DJ, hvor har du vært hen, siden du møtte skøytefolka? Nederland Han var på party med skøytefolka. Hvor lå det bildet igjen, DJ? Ja, vi hadde vill fest på flyplassen!! Og det bildet kan du bare drite i! Hvorfor drar du til Nederland (av alle land) så mange ganger, DJ? Er jo der annen hver måned... Party! Sjekk signatur HALLO? Petter er jo MYE bedre enn Svartedal i klassisk!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Laurdag? Skriver du nynorsk? Grunnen til at Svartedal ikke får gå, er at han har en friplass i troppen. Han er regjerende mester på sprint, og det er den eneste distansen han får gå. Skal han gå andre distanser, må en annen person fra troppen reise hjem. EDIT: Svar til bruno99. Endret 16. februar 2009 av Latias Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Lett står jeg opp et par timer tidligere for å se mennene gå, synd at jeg kommer litt forsent på skolen. Fixed. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Petter får gå fordi Gjerdalen er ute. Syntes egentlig det er bra siden jeg har tro på Petter som allroundløper, men tror desverre Petrter gir litt faen for å spare seg til femmila. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Petter vinner alt i VM! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Tipper Petter vinner sprinten, stafetten og femmila. Mark my words! Edit: Glemte dobbeljakten, han vinner den også! Edit2: Sprinten går i klassisk? I så fall tror jeg det er sprintstafetten han vinner. Endret 16. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Han vinner også 15 km klassisk! Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Tipper Petter vinner sprinten, stafetten og femmila. Mark my words! Edit: Glemte dobbeljakten, han vinner den også! Tror han kan vinne dobbeljakten, og muligens sprinten. Og selvfølgelig avgjørn han stafetten. Men flere medaljer blir det neppe. Kanskje femmila istedenfor sprinten? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Tipper Petter vinner sprinten, stafetten og femmila. Mark my words! Edit: Glemte dobbeljakten, han vinner den også! Edit2: Sprinten går i klassisk? I så fall tror jeg det er sprintstafetten han vinner. Sprinten går i fristil. Tror du virkelig at to sprinter i to VM på rad går i samme stil? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Nei, glemte at det klassisk i Sapporo. Da er vel (den idotiske øvelsen) sprintstafett i klassisk. Men av de øvelsene som står på programmet har jeg faktisk tro på at Petter kan plukke 3 gull som Dæhlie gjorde gang på gang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Petter blir sikkert syk rett før starten av VM. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Fixed. Hadde det ikke vært for gym i de to første, så hadde jeg vurdert det. Ikke kan jeg være oppe natt å se sykkel heller. Gaaah!! Hvorfor må alt gøy gå samtidig. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Ja... Hvorfor i helvette bor de på samme hotell? Blir faen med alltid magetrøbbel og slikt. Og hvert fall i et land med en liten annen matkultur. Gjør som Bjørndalen, skaff eget hotell og ha egen norsk kokk! Edit: Svar til Latias. Endret 16. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Når går høydepunktene til normalen? Ja... Hvorfor i helvette bor de på samme hotell? Blir faen med alltid magetrøbbel og slikt. Og hvert fall i et land med en liten annen matkultur. Gjør som Bjørndalen, skaff eget hotell og ha egen norsk kokk! Edit: Svar til Latias. Vil si maten i Tsjekkia er bedre enn Korea og Japan. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Sikkert sånn fire eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå