DJ_Dark Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Ventet på edit der ja. Mente at de viser løpet om og om igjen siden Tchudov kjører i gang med en massiv skandale. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 HAHAHAHAHA!! db.no strikes again! Poll: "Hvor mange gull tar Bjørndalen?" "| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |" Jeg stemte 1 fordi han har tatt to allerede. :!: Kom igjen folkens. Alle stemmer på 1! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Ventet på edit der ja. En bokstav er nok til å sette en DJ i bakrus ut av spill Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Ventet på edit der ja. En bokstav er nok til å sette en DJ i bakrus ut av spill Sorry da (Kanskje jeg skal droppe å se på skiskytingen i morgen. Vi vinner jo da ) Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Gol? Geilo. Det er ikke for å skryte eller noe, det er bare litt absurd at folk diskuterer folk jeg går i klasse med eller har jobbet for og slik på et forum. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Gol? Geilo. Det er ikke for å skryte eller noe, det er bare litt absurd at folk diskuterer folk jeg går i klasse med eller har jobbet for og slik på et forum. Blir det samme med meg og Tom Hilde det Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Og meg og Linda Tjørhom.... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Og meg og Linda Tjørhom.... Vi snakker ikke om de vi har prøvd oss på her altså... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Linda Grubben Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 å pokker... Var sikker på du og Hilde.... Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Er det nå jeg skal si meg og Lance Armstrong? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Linda Grubben Tosk. For meg vil hu alltid være Tjørhom. Grubben er bare i veien. Er det nå jeg skal si meg og Lance Armstrong? Nei. Detter VINTERsports kafeen. Følg med! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Og meg og Linda Tjørhom.... Vi snakker ikke om de vi har prøvd oss på her altså... Nei, men du kan fort nevne å ha blitt dumpet av Maren Haugli tipper du "tok" på henne i halvsøvne, og ho blei fornerma Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Nei, men du kan fort nevne å ha blitt dumpet av Maren Haugli tipper du "tok" på henne i halvsøvne, og ho blei fornerma Nå røper du litt for mye her! Var vel heller det at hun skulle vise en eller annen noe på den bærbare dataen sin ig hun gadd ikke strekke seg så langt. :!: å pokker... Var sikker på du og Hilde.... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Snakket du noe med henne? EDIT: Annet enn *det du vet* Endret 16. februar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Nei, jeg var i bakrus og hele kroppen min verket. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Hehe Bare soving da eller? Gøy i sitte midt mellom landslaget i skøyting Hilste du ikke på henne engang? NORGES BESTE KVINNELIGE SKØYTELØPER? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Satt vel heller bare med en kompis og lo av folk som gjorde rare ting. Nok av dem Og nei, hilste ikke Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 (endret) Snakk om uhøflighet Endret 16. februar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Pøh. Jeg var bare ikke helt til stede Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå