Jotun Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Ja som sagt: Hadde det kun vært de to norske så hadde eg vært helt enig i tilleggsminuttet. Men dette var en tragisk feil av arrangørene, og det var ingen som tjente noe på det. Så til slutt ble den riktige avgjørelsen tatt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Vi står med 2 gull, 1 sølv, 2 bronse etter to dager av VM! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Man ser jo klart på videoer at den blå kjegle-tingen står helt i kanten når Bjørndalen og Hanevold går. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Må si eg er litt overrasket over at en som OEB presterer å krysse de blå "sperringene" uten å blunke... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Man ser jo klart på videoer at den blå kjegle-tingen står helt i kanten når Bjørndalen og Hanevold går. Greit at du liker Hanevold, men det er Berger det er snakk om. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Det var ikke sperringer når Ole Einar gikk? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Fridag i morgen i VM. Tror alle trenger det etter i dag. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Litt nede er det bilde av broen og løypa rundt. Vil nesten si at det er fordel å gå rundt eg men. Kanskje Tchudov skulle fått litt tilleggstid Har ikke sett hvordan det så ut før nå. Latterlig at det ble så mye tull for noe så lite. Om han vant noe på det var det maks 2 sekunder.. Fridag i morgen i VM. Tror alle trenger det etter i dag. Egentlig ikke. Må tidlig opp uansett Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Russerne faila med protesten! :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, det må svi litt for Mr. Visepresident. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Litt nede er det bilde av broen og løypa rundt. Vil nesten si at det er fordel å gå rundt eg men. Kanskje Tchudov skulle fått litt tilleggstid Har ikke sett hvordan det så ut før nå. Latterlig at det ble så mye tull for noe så lite. Om han vant noe på det var det maks 2 sekunder.. Som det står i artikkelen: Tester i etterkant av løpet viser at det faktisk tar lenger tid å gå over broen enn rundt... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Han burde seriøst få sparken. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, det må svi litt for Mr. Visepresident. Som de sa på radioen: Det kom til å bli en amper uke.... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Går og legger meg nå. Ble en litt rar VM-dag. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Ja, meg også, natta. Han er jo korrupt tvers gjennom, det er det INGEN tvil om. Han hadde jo sittet i fengsel, men alikevell fått vervet, de sier litt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Han kan visst nok ikke fordra Norge heller og truet med å kaste ut løpere som signa kontrakter med Madshus (rett meg gjerne)... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 Hahahahahaha! Mannen er jo patetisk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 15. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2009 http://www.dagbladet.no/2009/02/15/sport/s...ndalen/4871308/ Dette var interressant lesing Litt fra artikkelen: • Ett minutts straff: - Ett minutts straff kan gis hvis en løper ikke viker til side når det ropes «løype», eller det begås en meget liten forseeelse i forhold til fair play og god sportsånd. Når det er ti-elleve personer som gikk feil, skjønner man at det ikke har noe med fair play å gjøre. • To minutters straff: - To minutters straff kommer til anvendelse hvis en løper ikke går en strafferunde han/hun skulle gått, bruker skøyteteknikk på starten av en stafett eller fellesstart, ikke skyter alle skuddene eller begår en mindre forseelse i forhold til fair play. Siste der med to minutter husker eg fra da eg gikk. En kompis glemte strafferunden sin og tok de på slutten av runden. Han fikk to minutt tillegg for hver eneste strafferunde han skulle gått, selv om han gikk de. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Sagaen fortsetter; russerne anker sannsynligvis til høyeste instans. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 16. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 16. februar 2009 Syke idioter. De skulle vært kastet ut av all idrett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå