Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS
Da tror jeg Bjørndalen blir diskvalifisert for å skyte på feil "blink".

Edit: Nei uff, den var stygg.

Hehe, den var stygg ja^^,

Bedre om han får Hanevold, som er på slutten anywaz til å dra en Wilhelm, og skyte i vildensky. Skiskyting-massakre.
Lenke til kommentar

Jajajaja.... Dette var litt av en helg å jobbe på. Først gikk eg glipp av 4xnorsk i går. Deretter dette dramaet.

Vil bare si at om det hadde vært ok merket, og kun bjørndalen og berger hadde gått feil så hadde eg uten å blunke støttet et tilleggsminutt for det de gjorde. Man kan ikke gi tillegg kun for "det ekstra" da blir det jo ingen straff, og man skal straffes når man gjør en sånn feil.

MEN når 11 stk går feil, så tyder det jo helt klart på at ting var alt for dårlig merket. Og når disse 11 egentlig ikke tjente noe på å gå feil så blir avgjørelsen til den første juryen bare trist. Litt gansyn og evne til å innse at noen andre har gjort feil er lov i moderne idrett. Men på meg så virker det som om de har tatt denne avgjørelsen uten å ha noen andre beviser enn at folk har sett de gå feil. Og russerne har selvsagt kjørt knallhardt på dette. Vil tro det hadde blitt gjort mye det samme om russeren hadde gått feil og ikke nordmennene og tyskerne.

Men nå skal vi jo bare være glad for at en tysker og to gikk feil også. Å ha med de i anken var nok veldig avgjørende. Da Tyskland vel er de eneste som har "mer makt" enn russerne. Forskjellen er jo at russerne ikke eiger hverken moral eller folkeskikk.

Han der visepresidenten MÅ GÅ. Han har absolutt ingenting å gjøre i idrett. Gå ut og forsvare de som er tatt for doping: "de har sagt at de ikke dopet seg". Nå faller jo det litt for fisk da Yaroshenko (Prøver ikke en gang så ikke gidd å kommenter) ikke en gang ber de om å sjekke sin B-prøve på den andre(!!!) positive testen i årets sesong.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Hvem? Anthony Annan? :p
Nei, navnet han inneholdt ca 20 bokstaver. Han var på tv2 sporten :p Han hadde ikke råd til skitrekk ol. Slalom-dude, som syntes han passet inn i snøen som svart.
Lenke til kommentar

Nei. De blå greiene kom vel etter at Bjørndalen og Berger hadde gått forbi. Senere ser vi at de andre går over de blå..

Men uansett. IBU krever jo gjerde. skal ikke være mulig å gå feil.

Ikke det at eg skjønner hvordan det er mulig hvis de blå sakene var der når bjørndalen gikk forbi.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...