Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Dette har jo skiftet flere ganger allerede. Jeg skal ha en endelig bekreftelse før jeg begynner å le av de jævlig patetiske russerne.

Lenke til kommentar
Dette har jo skiftet flere ganger allerede. Jeg skal ha en endelig bekreftelse før jeg begynner å le av de jævlig patetiske russerne.

Så en rapport til NRK fra det Internasjoneale Skiforbundet er ikke en endelig avgjørelse?

Det har skiftet kun en gang....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Så en rapport til NRK fra det Internasjoneale Skiforbundet er ikke en endelig avgjørelse?

Det har skiftet kun en gang....

Først vant Norge, så vant Russland, nå vant Norge igjen = 2 skiftinger. De sa at de skulle komme tilbake med mer senere, og visst alt var 100% endelig så hadde de vel gått til studio og sagt det.
Lenke til kommentar
Først vant Norge, så vant Russland, nå vant Norge igjen = 2 skiftinger. De sa at de skulle komme tilbake med mer senere, og visst alt var 100% endelig så hadde de vel gått til studio og sagt det.

Ja, det var og en måte å telle på....

Utgangspunktet var jo at Ole hadde gått feil, så Norge vant ikke først nei for da var ingenting avgjort.

Så slo juryen fast at Russland hadde vunnet på grunn av tidsstraff, denne ble omgjort og det er kun en omgjøring.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...