hean Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Gi seieren til doping-jæ*****!? Blir så forbannet nå. Helt utrolig. De tjente ingenting på å gå feil. Latterlig! Hvordan i helv.... kom de frem til at arrangøren IKKE gjorde en tabbe? Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 "Zhe Ruzzian fetheration means zhat rooles is roolez." Yeeaah, right. Lenke til kommentar
sureup Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 wiiihoooo norge protesterer Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Mikke Mus arrangement Lenke til kommentar
W Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Flere enn meg som synes det er artig at russerne står nå på tv og sier at regler er regler, og at de må følges av alle? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Utrolig. Russerne er ikke snaue. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Faen så mye jeg respekterer Ole, han klarer å være så utrolig proff. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Doping not part of Great Russian rules. Only rulez are where to zki. If skiierz go wrong way because of badly marked courze, Great Russian Federatio complain. Next race Russian will win again, thiz time no doping. If we don't get cauth, we win. Norway not follow rulez. Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Faen så mye jeg respekterer Ole, han klarer å være så utrolig proff. Enig, det lyste av hele han hvor sint han var men han kontrollerte seg.... Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Selvsagt var jo nordmannen på norsk side i jury-saken, men at INGEN andre hadde vettet til å se saken skikkelig.... Hallo, Ole var suveren idag. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2009 På toppen av alt er det en russer som styrer dette Det er vel kanskje ikke en ulempe for INGEN vil bli beskyldt for å ta feile avgjørelser til fordel for eget land. O really? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Anker Norge? Gratulerer Ole! Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Helt ærlig, tror jeg aldri jeg hadde tatt imot gullmedaljen hadde jeg vært russeren. Jeg hadde rett og slett ikke følt meg verdig nok. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Alt er mulig med russere Lenke til kommentar
hean Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 O really? Saken er vel enkel, med mistanke om korrupsjon er det sparken. Til og med ikke Russere risikerer jobben for noe slikt. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Om dop ikke er nok, så legger de om relgene slik at de likevel har sjanse mot resten av de suverene løperne. Steng ute russisk pakk, så er vi kvitt juksemakere som kun bryr seg om at andre skal følge reglene. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Gratulerer med VM gull Tchoudov! Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Man får en følelse av at russerne ikke har de samme moralske og etiske verdiene som hvertfall vi i Norge har. Er de homo sapiens de også? De lever jo på en helt annen planet. Kunne aldri sett for meg at det norske laget ville klaget på en sånn filleting. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 15. februar 2009 Del Skrevet 15. februar 2009 Tchoudov virket jo hvert fall ydmyk nok, men det er jo han russiske lederen som er den store dusten. Det er selvfølgelig lov å legge inn en klage, men når vi vet hvorfor de gjorde blir det litt smålig... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå