Latias Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Gleder meg til sprintene i morgen! Tror Bjørndalen/Svendsen greier å blande seg inn i toppen! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Aksel Lund Svindal gjør det helt utrolige i bakken han falt så stygt i fjor og vinner rennet. En fantastisk prestasjon Nesten litt ufattelig, men faen så moro Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Fy faen, det var helt utrolig! Etter det fallet i fjor, hadde jeg aldri trodd at han skulle sesongen etter ta en seier i samme bakke. Det er en veldig stor prestasjon! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 5. desember 2008 Del Skrevet 5. desember 2008 Hadde heller ikke ventet at han skulle vinne så tidlig i sesongen. Beaver Creek har han listet som nr. 5 over versting løypene i utfor. Kitzbühel, Wengen, Bormio og Garmisch er de 4 foran. Så å vinne i en så krevende løype etter et fall som var nær å være karriere truende, er en enorm prestasjon. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2008 Hoho, tror han skal greie å vinne i de fire andre bakkene også! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Seier til Petter Northug i 30 km fristil! Og seier til Emil Hegle Svendsen i skiskyting sprint! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Seier til Petter Northug i 30 km fristil! Og seier til Emil Hegle Svendsen i skiskyting sprint! Og Svindal i går! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Jepp, det har vi fått med oss. Bare les noen innlegg før deg. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg vet, men jeg må få juble jeg og Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Er en god norsk helg så langt. Nå gjelder det for hoppgutta å innfri! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Fy faen, to nye seiere! Lund Svindal, Northug, Hegle Svendsen, Størmer Steira, Magnus Moan... Og Tora Berger går mot seier nå! Leder i mål! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Moan og Steira og ja. Så på PL i steden for jeg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Vi må prestere sånn i OL 2010! Torino OL var rett og slett en fiasko. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Evensen imponerer i hopp. Og jævla kjipt at Tom Hilde ikke var noe bra i dag. Kjipt å se gamle klassekompiser skuffe. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Klassekompiser? Tora Berger med andre plass. Synd kineseren gikk foran, men digg med norsk på pallen! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Jeg har gått to år i klasse med han. Har og gått 5,5 år i klasse med Jan Tømmernes som spiller på Stabæk. Funneh. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Omg, du må ringe han og spørre hvordan det går med han! Kanskje han kan invitere deg til en middag med kjente personer! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Omg, du må ringe han og spørre hvordan det går med han! Kanskje han kan invitere deg til en middag med kjente personer! Tom eller Jan? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2008 Begge egentlig, men mest Tom da! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. desember 2008 Del Skrevet 6. desember 2008 Begge egentlig, men mest Tom da! Tom har jeg ikke snakket med på mange år Faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå