Bonzoor Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Ro ned nå Han vant gull vel Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Storslalåm er en av Aksels beste disipliner Det og Super-g. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Bra jobba, nå får ikke smartingen vår vist sine kunnskaper. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Storslalåm er jo det Aksel er best på. Det jeg ikke fatter er at storslalåm er det han er best på, men at han suger som faen i slalåm. :!: Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Det har vel litt med at Aksel er en kraftig gutt og derfor ikke like smidig som de beste slalomspesialistene. det er ofte slalomspesialister som vinner uten at de hevder seg i noen av de andre grenene Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Fy faen, for en mann Aksel er! Har sugd i kombinasjonene tidligere i sesongen, men vinner når det virkelig gjelder. Herlig! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Hvor faen har du vært? (Vi har ikke savnet deg!!) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Nei, det har vi ikke Lenke til kommentar
Bonzoor Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 (endret) TomHel: Jeg beklager hvis du oppfattet innlegget mitt feil, men det var ment som en spøk EDIT: Skrivefeil Endret 10. februar 2009 av kapers12 Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Hvor faen har du vært? (Vi har ikke savnet deg!!) Snakk for deg selv, er andre her i tråden som savner Latias Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Det jeg ikke fatter er at storslalåm er det han er best på, men at han suger som faen i slalåm. :!: Han er ganske stor og tung, og det er en enorm tempoforskjell og kjørestil i slalåm og storslalåm. * må ha i mine innlegg * Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Men likevel. Han var dog veldig mye bedre i slalåm før han skadet seg enn det han er nå. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Slalåm er jo også den grenen som skiller seg mest ut fra de andre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 TomHel: Jeg beklager hvis du oppfattet innlegget mitt feil, men det var ment som en spøk EDIT: Skrivefeil Haha, bare tulla jeg også altså Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Hva faen skjer med at Russerne trener i VM-løypa og later som ingenting? Blir så sykt irritert!! Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Klikk Bra gjort. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Hva faen skjer med at Russerne trener i VM-løypa og later som ingenting? Blir så sykt irritert!! De er faen meg så ekstremt latterlige. Jeg blir kvalm! KlikkBra gjort. Altså... Hvordan i helvete åpner den dama der champis? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Jeeeeeez folkens. Eg har da ikke fulgt med på alpint siden KAÅ la opp. Synest det stort sett er kjedelig Selv om eg satt hjemme og fulgte med på utforen og skreiv her inne i forrige uke så var det faktisk kun fordi eg hadde så sinnsyk diare og satt på dass og såg og fulgte med. So suck it Hehehe... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 Du er faen meg bra teit Jotun. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2009 I know. Sorry DJ. Håper det går bra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå