DJ_Dark Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Min spådom før Grange skulle kjøre: "Se nå, nå kjører Grange, han andre og Bode ut og så vinner Aksel. Bare følg med." Tidenes spåmann er jeg Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvordan går det med Hagle i VM da, DJ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg må komme med spådommen 5 min før han starter! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Gull til Aksel og greier. Kom over det med et uhell jeg, var mere opptatt av ishockey på C +. Oilers vs Red Wings. Og det norske ishockeylandslaget til OL og, dette blir artig. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Fy faen som jeg sitter og gliser her nå Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Noen som veit hvordan det går med alpinisten som ligger i koma? Virker som om dere er sykelig opptatt av vintersport, gutter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sykelig opptatt er riktig ord! Tror han holdes i kunstig koma enda. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Sykelig? Nei. Men ser alt hvis jeg er hjemme. Noe jeg prøver å være Men Liverpool går foran. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Gratulerer Aksel! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Han ble diska, så du hadde rett! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 De prøvde å få ham ut av koma, men han fikk noe lungetrøbbel/infeksjonsgreier tror jeg, så de måtte gi opp inntil videre tror jeg (dette er basert på overskrifter på nettaviser) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hva er morgendagens begivenhet`? Hvilket program ble Dj hyllet over skyene for? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvilket program ble Dj hyllet over skyene for? ?? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Hvilket program ble Dj hyllet over skyene for? ?? Det var jo meg det Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg hadde jo de 20 andre. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Han ble diska, så du hadde rett! Ja uff, denne gangen syntes jeg faktisk synd på han! Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Når er neste store vintersportsbegivenhet? Sikkert kjappest å spørre her. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Sikkert onsdag. Mulig storslalåm? ONSDAG: Lagkonkurranse utfor + alpint. Hva faen er dette? Endret 9. februar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 9. februar 2009 Del Skrevet 9. februar 2009 Gratulerer Aksel, det er en god representant for Norge! Virker som neste store er Lagkonkurranse på Onsdag. Er det en type kombinasjon for lag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå