UNSCCapone Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Det er det vi er her for Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Aksel vant utfordelen! Blir det gull? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 (endret) Nei. Han må kjøre slalom og så bra at ingen klarer å ta han igjen. Da kan det bli gull. Endret 9. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Nei. Han må kjøre slalom og så bra at ingen klarer å ta han igjen. Da kan det bli gull. Tror du misforsto, han vant ufordelen! Men blir de gull (altså etter slalomen?) Jeg tror det blliiiiiiiiiiiir 4 plass! Liker å bli positivt overrasket! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 ååååååå. Nei da misforstod eg ingenting Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Ok, da var det jeg som misforsto deg da, anyway Aksel klarer ikke dette... Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 forstår ikke helt sendetidene i dagens alpint. Vgnett påstår slalomen burde startet allerede, men det virker jo mer som om at utforen nettopp er ferdig og at slalomen kommer i ettermiddag en gan g? Som det er nevnt begynner slalomomgangen i superkombinasjonen kl 16.45. Den ble forskøvet pga damenes utfor som ble avlyst i går ble kjørt i dag. Ikke så veldig lenge igjen nå! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 da var jeg hjemme etter en snøfull ferd til butikken. Er så sint for at jeg ikke har ski her! Hva med Myhre og Jansrud? Har vi noen forhåpninger der? Myhre kan vel klinke til med et bra løp og hoppe langt opp eller? Mange av de foran er jo fartsspesialister og vil tape mye i slalomen. Han ligger 1.90 bak Aksel og.... hmm. Skulle inn på FIS sine sider og sammenligne noen slalomløp, men fant ikke et eneste løp hvor både Myhre og Svindal kom seg gjennom første omgang. Lover ikke helt godt dette. Aksel har vel forresten bare kvalifisert seg til andre omgang en gang i år, og da kjørte han ut i andre omgang. Ta alt dette med en klype salt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Aksel leder Men kjører ut i slalåmen. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Bode vinner lett hvis ikke han kjører ut. Han gikk jo hele fjorårssesongne uten å fullføre en eneste slalåm, men ledet ved de fleste mellomtidene Hvordan gikk det med Kjetil i første? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 1.71 bak Aksel tror jeg Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 JAAAA! Var sikker på han var ute der, men neida! Dette blir gull! Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Jaaaa Aksel tok rotta på de!! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Også glemte jeg selvfølgelig å se Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 JAAA! Sterke ord av kommentatoren som påstår at Aksel endelig presterer i slalom, han kjørte 2 sek dårligere enn franskmannen. Lenke til kommentar
Havard_92 Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Fantastisk Lenke til kommentar
sureup Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 fyyyy faen det var sykt å se på!!!! GRATTIS AKSEL!!! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Sterke ord av kommentatoren som påstår at Aksel endelig presterer i slalom, han kjørte 2 sek dårligere enn franskmannen. Det gjorde jo så og si alle da;) "Tapt et sekund" ble jo sagt like ofte ved første passering som "sein på hoppkanten" i hoppuka Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Ah, dette var nyyydelig. Kjempefortjent. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå