DJ_Dark Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Ja, noe galt i det? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Nope. Overhodet ikke. Men følte egentlig bare at eg måtte skrive noe slikt. Var liksom bare tiden for det. Lissom.... Gikk bra? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Nei, jeg dør... Får se om utforen for kvinner blir i morgen da Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Ustabile forhold nedi der. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Jeg skal og bli journalist. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Skal DU blir journalist? Ve eder. <---- Ingen utropstegn til deg. Endret 8. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Kjetil og meg blir radarparet i en eller annen avis fremover. Eller kommentatorer på tv, sånn utenom at ingen hadde forstått dialekten til Kjetil da Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Noen må jo kommentere sendingene som går inn til Vennesla også.... Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Hehe, hadde vært gøy å jobbet med radio egentlig. Mulig også som tekniker. Men tipper det er en litt ensformig jobb Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Radio er morsomt! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Hadde eg sluppet tre år med allmenn hadde eg tatt medisin. Akkurat nå kunne eg veldig gjerne tenkt meg å vært lege på en barneavdeling ala Haukeland etc. Tror den jobben gir mye og krever mye. Men er for seint nå allikevel. Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 (endret) Da må jeg bare få denne i mine innlegg, så kan vi diskutere under superkombi'n i morgen. Endret 8. februar 2009 av MagnusW Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Velkommen! Du skal være med i Flatland fanclub? Lenke til kommentar
MagnusW Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Flatland fanclub? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, Ann Kristin Flatland Du er medlem nå Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Tvilsomt at Magnus ønsker å være medlem av klubben din Kjetil. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Jeg må VENTILERE! Jeg blir gæern av denne mannen. Jeg forstår meg ikke på denne fyren, Lars Elton Myhre. Nå er det VM, og han klarer ikke komme seg til mål. Han kjører jo bare ut gang på gang. Nå er det utfor/kombinasjon klokka ti! Jeg tillater meg å komme med en spådom: Han kjører ut igjen. Hva er vitsen med å i det hele tatt ha denne fyren på alpinlandslaget? Kommer man ikke til mål, får man heller ikke plassering. Man klarer faktisk ikke vinne et løp dersom man bare kjører i grøfta gang på gang. Hvis denne fyren er blandt det beste vi har å by på i norsk alpinsport, så må resten av gjengen være jævlig sørgelige!! Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 Ja, da skjedde det som måtte skje, han kom endelig til mål! Mulig jeg jinxa han med å si at han kjørte ut. Uansett, gratulerer Lars Elton med å endelig komme til mål. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 forstår ikke helt sendetidene i dagens alpint. Vgnett påstår slalomen burde startet allerede, men det virker jo mer som om at utforen nettopp er ferdig og at slalomen kommer i ettermiddag en gan g? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 9. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 9. februar 2009 På NRK NettTV står det at det starter 16:45 (sendingen) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå