bruno99 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 ... han er jo verdens desidert beste toer. At han skal ha noen sjanse på Kramer tror jeg ikke han noe særlig håp om, men de er begge unge, så det kan jo utjevnes... Lenke til kommentar
Attityd Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Fortsettelsen kan jo bli spennende. Vintersport er gøy, men jeg får aldri sett på det så mye som jeg skulle ønske. Ikke alltid jeg vil sitte å glo midt på Lørdags formiddag, eller så har jeg ikke anledning. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Hvorfor ikke? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Hva skal man ellers gjøre ? Klart, jeg sitter ikke foran tv hele dagen, men jeg ser meg ut det jeg vil se. Men når lader jeg opp til VM, var ikke mye jeg så i dag... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg måtte bare måke snø jeg, da det bare snør og snør her. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg måtte bare måke snø jeg, da det bare snør og snør her. ^^, Bra det ikke var noe særlig med vintersport da... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Har sett det meste. Gikk glipp av mye av 5000m, men kom inn akkuray i det Bøkko skulle starte Gikk ut etter kombinerten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Jeg fikk 100kr av pappa for å si ifra når først Aksel, og etterpå når Håvard skulle gå. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Lettjente penger Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 FAEN TA LIVERPOOL. Nei, de var de mest surt opptjente pengene jeg noen gang har fått Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 LIVERPOOL :D :D Håvard ligger 0,84 sek bak Kramer på 1500m, noe jeg vet han vil ta. Men Kramer knuser nok alle på 10 000, og sikrer gullet. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Denne tråden handler om vintersport og ikke fotball,hold dere on topic girls. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Denne tråden handler om vintersport og ikke fotball,hold dere on topic girls. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 OIOI, snakk om å bli irettesatt. Bøkko er jævlig god, bare synd at Kramer er umennesklig. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Bøkko er jævlig god, bare synd at Kramer er umennesklig. Håper ikke han er det. Dopa altså. uten at meg eller deg påstår det. Ville blitt enormt skuffa. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Han jukser. Bruker dopa skøyter. Med knallglid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Det skulle ikke forundre meg. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Argh! Døgnrytmen min er totalt ute av balanse! Er ennå ikke trøtt, men jeg vet at når jeg først sovner kommer jeg til å forsove meg til vintersporten igjen:( Om jeg ikke skulle rekke kombinerten er mitt stalltips at Schmid slår av 3,5 meter i bakken og kommer ikke på pallen. Moan hopper en meter eller to lengre enn på Lørdag, men det holder fortsatt ikke til noe mer enn en spennende nestenopphenting av teten. Godnatt folkens Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Hva skjedde egentlig igår? Kommentatorene var jo sikker på at Schmid hadde full kontroll ifra 5km og inn, også bare taper han.. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 8. februar 2009 Moan vant uten å hoppe. Impressive! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå