Liddell Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Dette går ikke Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Historien gjentar seg. INGEN regjerende utformester har greid å forsvare gullet. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Se på Walch også. Forholdene kan ikke være fantastiske. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Vel.. Jeg er glad Kucera antagelig vinner og ikke Cuche. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Er det mulig? Walch får kjøre om igjen, men ikke Miller og Aksel! Jaja, har vel ikke krefter uansett. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) Walchhofer skal få kjøre på nytt. Latterlig hvis det gjelder kun han. Endret 7. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Det er faktisk noe av det døveste jeg har hørt. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Skandale vil jeg si, syntes ingen bør få kjøre på nytt. Været er endel av sporten! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Det er som hun berta nede ved Kjetil sier: Spørs om Bode lar dette gå upåaktet hen... hehe Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 500 m fra Hamar nå! Nrk2. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Da sitter jeg her i steden for Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 HAHAHAHAHHAHA!!! Nå kommer faen meg tåka tilbake igjen når Walchhofer skal kjøre på nytt :!: Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Gud taler ! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Han kjørte ræv?? Fikk det ikke med meg... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Ca det samme som forrige gang. Enig der. Men problemet nå er den tåken som kommer inn. Cucera kan fort vinne dette. Jeg hater å ha rett på dette. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 ARGH! Forsov meg. Kom akkurat inn i tide for å se Walchofers andre forsøk:( Heldigvis et godt sammendrag av de viktigste hendelsene på forumet her;) Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 HEhe. Morsomt å se på Grødum Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Han går som en... tja, vet ike hva jeg skal sammenlikne han med. Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Det er nesten sånn at jeg tror jeg kunne godt raskere på de første 100 meterrene selv (mind you, da hadde jeg kollapset i ein smertefull haug av muskelspasmer og lungemos i det de første 100 var unnagjort) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Synd at Grødum foirtsatt ikke har funnet igjen bevegelsen i albuen sin Var gøy å se han på topp. Men det er spennende med Kramer og Bøkko i dag. Håper vi unngår tabber/fall/disk, som ødela en gøy duell mellom Håvard og Fabris i EM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå