Latias Skrevet 6. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Utfor i morgen. Gleder meg! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Ser for meg Elvestad kjører slalåm :!: Utfor Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Syntes ikke sammenligningen fra kampen mot Polen var den beste. Noen som så da de gjennskapte da Vebjørn Rodal vant i Ol i Atlanta? Utolig bra parodi :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Syntes ikke sammenligningen fra kampen mot Polen var den beste. Noen som så da de gjennskapte da Vebjørn Rodal vant i Ol i Atlanta? Utolig bra parodi :!: Haha, ja :!: Men det har vært mange fete parodier. Golden Goal er faen meg et genialt program! Men jeg kan ikke huske å ha sett hun kunstløp-jenta i Asker. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Gøyeste var jo da de gjenskapte at han fyren ble angrepet av en elg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Gøyeste var jo da de gjenskapte at han fyren ble angrepet av en elg HAHAHAHAHAHAHA. Den ja. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Syntes ikke sammenligningen fra kampen mot Polen var den beste. Noen som så da de gjennskapte da Vebjørn Rodal vant i Ol i Atlanta? Utolig bra parodi :!: Men det har vært mange fete parodier. Golden Goal er faen meg et genialt program! Men jeg kan ikke huske å ha sett hun kunstløp-jenta i Asker. -Ja, utrolig morsomt noen ganger. Noen som husker da de spilte bilfotball? Kjørte i små biler og skulle kjøre ballen inn motstanderens mål? Fantastisk morsomt *mimre mimre* Gøyeste var jo da de gjenskapte at han fyren ble angrepet av en elg Så jeg ikke Endret 6. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Da gikk du glipp av noe stort Bruno Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Haha, gleder meg til neste gang. Amerikansk fotball på miniski :!: Eller da de spilte styltefotball :!: Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Må bli bra med minsiskifotball Fantastisk mye bra på Golden Goal. Noen som husker dua som ble truffet i baseball, eller Henrik som streaket i Liverpool? Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 6. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2009 Heia Vintersport! Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 tilbake til A og B prøver i doping. Vår egen spydkaster Hattestad avla vel positiv A-prøve og negativ B-prøve. Mye styr rundt det husker jeg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Trine Hattestad? Husker jeg ikke... :s 10-15 cm med nysnø i dag Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Utfor snart. Og det snør såpass her at det ikke blir kjørt opp bra nok til å kunne skøyte. Det var den skituren. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 (endret) I august 1989 testet hun positivt på A-prøve i doping, men etter en negativ B-prøve ble hun endelig renvasket i januar 1990. - Wikipedia. Endret 7. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Før de fleste sin tid med andre ord. Var to-tre år jeg da Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Interressant å høre på Kjetil Andre. Man stoler liksom på det han sier om alpint :!: Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Er det rart? Satan for en lang løype! Og Aksel starter som nr 20. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 Det er jo nesten Super-G løype. Ikke mye ekstremfart der. Cuche tar dette, hvis forholdene holder seg... Lenke til kommentar
GLN Skrevet 7. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 7. februar 2009 What? 130km/t i glistrekket. Er det seint? Løypa er jo så bratt at løypemannskapet må bruke tau for å holde seg på plass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå