Latias Skrevet 5. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2009 Malysz heter han vel? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. januar 2009 Del Skrevet 5. januar 2009 Det var derfor jeg hadde (?) bak. Siden jeg rett og slett ikke greier å skrive navnet hans Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Får håpe på femdobbelt norsk i dag! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Vi tar i alle fall storeslem Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Vi tar i alle fall storeslem Jepp, det er bare å snu listen opp ned når alle har hoppet! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Omg, jeg visste ikke at hun var sånn! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Nå ser jeg på henne som en helt annen person. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Er det rart da? Du ser jo faen ikker personene under alle de klærne! Er som de sier. Det er når sommeren kommer at du ser hvor fine jentene egentlig er Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Skal begynne å følge med på rulleskiskyting. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Skal begynne å følge med på rulleskiskyting. Hahaha. Sjæl ass Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 I Russland er det svært vanlig at kvinnelige idrettsstjerner lar seg fotografere med lite eller ingen klær. Men nå kommer gutta etter. Jurjevas mannlige kollega, Dmitrij Jarosjenko, var nylig covergutt på den russiske utgaven av «Men's health». OMG! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Det står jeg over. Men faen at hoppinga starter så "sent" da! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Nei, det er da bra! Jeg er alltid klaget over at renn begynner så tidlig, så nå er jeg glad de begynner sent! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Ja, men så lenge å vente Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Er jo bedre enn å gå glipp av det pga. skole/jobb. Og btw, er du tilbake fra Nederland? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Tror du jeg hadde sittet på nettcafé i Nederland i 4 timer eller? Men i dag jobber jeg ikke, så derfor kan det være tidlig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. januar 2009 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2009 Tror du jeg hadde sittet på nettcafé i Nederland i 4 timer eller? Ja, hvorfor ikke? Koster jo bare tre Euro pr. time. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. januar 2009 Del Skrevet 6. januar 2009 Kostet faktisk €2 på hotellet vi sov på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå