Asmodeanx Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg grunnlegger herved Andrea Henkel fanklubb! Hun er kanskje i ferd me å trekke litt på åra, men "ska 'kje hu' få? klart alle ska få!", som Valen sier. Bare å joine:D Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Noen som vil være assisterende på Hagle-siden? La meg bli sjef, så får du ta over Jurjeva-klubben helt gratis! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 You fail at dealing. Superkombo for kvinner i morgen. Stiller Løseth'ene? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fortell meg hva som er så big deal med Løsethene... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Fortell meg hva som er så big deal med Løsethene... De er temmelig heite? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg grunnlegger herved Andrea Henkel fanklubb! Hun er kanskje i ferd me å trekke litt på åra, men "ska 'kje hu' få? klart alle ska få!", som Valen sier. Bare å joine:D Hva tilbyr du? Får jeg penger for å være med i klubben? Fortell meg hva som er så big deal med Løsethene... De er temmelig heite? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg grunnlegger herved Andrea Henkel fanklubb! Hun er kanskje i ferd me å trekke litt på åra, men "ska 'kje hu' få? klart alle ska få!", som Valen sier. Bare å joine:D Hva tilbyr du? Får jeg penger for å være med i klubben? Penger? Du: En vanæret klubbløs herremann, Jeg: En up and coming klubbleder som forbarmer meg på stakkarer. tror bare du skal være glad for at noen vil ta deg inn jeg:P Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Neivel, bare vær sånn da. Er bosman-spiller nå som Jurjeva-klubben har blitt lagt ned. Ingen som vil ha meg i sin klubb? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 VM i skiskyting i Pyeongchang 14. - 22. februar: * Lørdag 14. februar: Sprint, kvinner. * Lørdag 14. februar: Sprint, menn. * Søndag 15. februar: Jaktstart, kvinner. * Søndag 15. februar: Jaktstart, menn. * Tirsdag 17. februar: 20 km, menn. * Onsdag 18. februar: 15 km, kvinner * Torsdag 19. februar: Mixed stafett. * Lørdag 21. februar: Fellesstart, menn. * Lørdag 21. februar: 4x6 km stafett, kvinner. * Søndag 22. februar: Fellesstart, kvinner. * Søndag 22. februar: 4x7,5 km stafett, menn. Jævla møkka-NRK har endret sidene sine, så jeg kan ikke kopiere sendeskjemaet på samme måte mer. Gidder ikke bruke 2 dager på å gjøre det som det er nå. LATIAS; DEN SKAL INN I FØRSTEPOST ATM! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Smårips, redhead og mentalt tilbakestående + at det ser ut som om hun pumper biceps daglig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 VM i skiskyting i Pyeongchang 14. - 22. februar: * Lørdag 14. februar: Sprint, kvinner. * Lørdag 14. februar: Sprint, menn. * Søndag 15. februar: Jaktstart, kvinner. * Søndag 15. februar: Jaktstart, menn. * Tirsdag 17. februar: 20 km, menn. * Onsdag 18. februar: 15 km, kvinner * Torsdag 19. februar: Mixed stafett. * Lørdag 21. februar: Fellesstart, menn. * Lørdag 21. februar: 4x6 km stafett, kvinner. * Søndag 22. februar: Fellesstart, kvinner. * Søndag 22. februar: 4x7,5 km stafett, menn. Jævla møkka-NRK har endret sidene sine, så jeg kan ikke kopiere sendeskjemaet på samme måte mer. Gidder ikke bruke 2 dager på å gjøre det som det er nå. LATIAS; DEN SKAL INN I FØRSTEPOST ATM! Sjekk førsteposten før du svarer. La den der for to timer siden. Idiot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvem er det forresten som leder Neuner-klubben? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Må jo minne deg på det. Du greide det ikke forrige gang. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Smårips, redhead og mentalt tilbakestående + at det ser ut som om hun pumper biceps daglig. Haha... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Hvem er det forresten som leder Neuner-klubben? Bruno. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Hvem er det forresten som leder Neuner-klubben? Geografinerden bruno. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Blir dere med på å gjøre mytteri? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 5. februar 2009 Blir dere med på å gjøre mytteri? Mot? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Forstår ikke helt hva man ser i Neuner altså... Henkel derimot! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Vi kaprer klubben til bruno. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå