Attityd Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Flott, hiv dem ut, jævla sopere. Doping er så vanvittig unødvendig, og de fleste blir jo tatt til slutt uansett. Det ville ikke overraske meg om russerne driver organisert doping. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 <a href="http://www.tv2sporten.no/ovrig/article2547136.ece" target="_blank" rel="nofollow">http://www.tv2sporten.no/ovrig/article2547136.ece</a> Velkommen etter Tusen takk. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Flott, hiv dem ut, jævla sopere. Dette må da være leif? Sopere? Du mener dopere? Endret 5. februar 2009 av Jotun Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Haha. S og D er naboer på tastaturet. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Veeeeeldig fort gjort. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 DJ: Kan du poste programmet? Du kan bli den nye eieren av Jurjeva () Fanclub, hvis du poste helgas program. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Hadde jeg bare tenkt meg om kunne jeg postet skjemaet for skiskytter-VM og, men det glemte jeg. Ligger i en avis et sted EDIT: Som pappa har kastet Endret 5. februar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 VM i skiskyting i Pyeongchang 14. - 22. februar: * Lørdag 14. februar: Sprint, kvinner. * Lørdag 14. februar: Sprint, menn. * Søndag 15. februar: Jaktstart, kvinner. * Søndag 15. februar: Jaktstart, menn. * Tirsdag 17. februar: 20 km, menn. * Onsdag 18. februar: 15 km, kvinner * Torsdag 19. februar: Mixed stafett. * Lørdag 21. februar: Fellesstart, menn. * Lørdag 21. februar: 4x6 km stafett, kvinner. * Søndag 22. februar: Fellesstart, kvinner. * Søndag 22. februar: 4x7,5 km stafett, menn. Jævla møkka-NRK har endret sidene sine, så jeg kan ikke kopiere sendeskjemaet på samme måte mer. Gidder ikke bruke 2 dager på å gjøre det som det er nå. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Jaja, greit det. Du kan forresten få ta over Jurjeva Fanclub. Klubben legges ned snart hvis ingen andre har lyst til å ta over. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Jeg merker jeg blir jævla forbannet på NRK. Den nye metoden er mye mer oversiktlig, men det går faen ikke ann å kopiere normalt fra den Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Seriøst!!!!! De legger for faen meg ikke ut informasjon over hva som skjer på NRK Sportslørdag/søndag!! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Idioter. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Jaja, send mail til NRK og klag om dere vil at jeg skal poste flere programoversikter. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Jaja, send mail til NRK og klag om dere vil at jeg skal poste flere programoversikter. De tenker bare på seg selv. Tror ikke de bryr seg om folk som klager. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Si at hele (oh, the lies) diskusjon må ha det som det en gang var! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Tråden har blitt helt annerledes i det siste. 1. Ikke noe mer program for helga. 2. Alt det positive om idioten Jurjeva har forsvunnet fra tråden. 3. Flere brukere er i tråden, og ikke bare vi 4-5 som pleide å være her. 4. Vi har fått en ny yndling: Ingvild F. Østberg. 5. Vi har fått flere fanclub. :!: Mer? Lenke til kommentar
Asmodeanx Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Ring til han som er lista som sportsansvarlig! Helst på en søndag ettermiddag/kveld. Da skal du se at de snart ordner det Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Tror ikke han bryr seg heller... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 5. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) Hvis 10 stk ringer 3 på natta, funker det sikkert Men lagt skiskytter-VM i 1. posten? Endret 5. februar 2009 av DJ_Dark Lenke til kommentar
Latias Skrevet 5. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. februar 2009 Sender han heller trusselbrev. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå