Gå til innhold

Vintersportskafeen - Generell vintersportsdiskusjon


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes det er å gå for langt å trekke inn kollektiv avstraffelse som en løsning. Da er det mye bedre å utestenge løperene som er skyldige på livstid + eventuelle bakmenn som blir funnet. Det er håpløst å straffe uskyldige fordi de tilfeldigvis er fra samme nasjon som noen som jukser. Og hvorfor er det slik at folk blir så mye sintere når det er russerene som driter seg ut? Hva med dopingen til Finnene og Østerikerene? Det var ingen som skrek om å utestenge hele landslaget i flere år da.

 

Forøvrig foreligger det så vidt jeg vet ingen bevis for at det er noen i det russiske trenersystemet som står bak dopingen, selv om det kan være nærliggende å tro det. Det kan jo hende han dopinglegen fra sykkelmiljøet har utvidet kundekretsen sin;)

 

La oss ikke korsfeste folk før alle fakta er fremme i lyset!

Lenke til kommentar

For all del, men som sagt, dette blir spekulasjoner foreløpig. Og selv om det skulle i dette øyeblikk komme en pressemelding fra russerene hvor en del av trenerteamet innrømmer at de står bak dopingen av disse tre ser jeg fortsatt ikke at det skulle rettferdiggjøre en utestenging av hele laget?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...