Jotun Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Min tolkning av disse fanclubene (bortsett fra Hanevold/ferry klubben til DJ) er at det har da intet med hverken stående eller liggende å gjør? Eller... Kanskje det siste da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Så du mener at hun ikke hadde lyst til å vinne? Til Kjetil. Endret 4. februar 2009 av Latias Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Neuner bommet 5 ganger ja! Men det er jo da hun trenger støtten min! (og fra resten av fanklubben) Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hehe, ingen har visst tatt poenget mitt med at setningen til Latias om at "neuner bommer på stående" kan ha flere betydninger... Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jo.. Tok den i går, men da syntes du jeg dro den for langt.. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Hehe, det tok deg en dag ja. Da tar det nok Latias et par år Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 jeg bortforklarte det ganske bra da Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Jeg tok den, men gadd ikke si noe.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Hehe, ingen har visst tatt poenget mitt med at setningen til Latias om at "neuner bommer på stående" kan ha flere betydninger... Ja, jeg vet hva du snakker om. "Neuner bommet fem ganger på stående skyting." Sånn. Nå burde ikke setningen bety noe annet. :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) nvm.... Endret 4. februar 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Har jo glemt å snakke om bronsen til Aksel! Herlig kjøring av Aksel. Surt at han kun var noen hundredeler fra sølvet, men synes vi likevel skal være fornøyde! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 (endret) Skrev at jeg trodde på sølv så jeg er ikke så dårlig fornøyd med tippingen min. Når det er sagt så skiller det fader meg over sekundet til Cuche! Hva fader? Uansett. Interessant hva Aksel sa etterpå. Sa jo at han syntes han kjørte elendig og det samme syntes treneren. Det kommer vel av den ufattelig isete løypen vil jeg tro, but still... Endret 4. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Skrev at jeg trodde på sølv så jeg er ikke så dårlig fornøyd med tippingen min. Når det er sagt så skiller det fader meg over sekundet til Cuche! Hva fader? Dopa sikkert. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Aksel lå jevnt med Cuche fram til siste henget hvor isen starter og da tapte han et sekund. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Utfor som er neste? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Superkombinasjon neste Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2009 Aksel tar den lett. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Slalåm er vel ikke hans sterkeste side akkurat. Tror ikke han gjør det bra nok der til å vinne. Stiller vi lag i lagkonkurransen? To x Løseth, Aksel og Kjetil? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kjetil og Lasse var vel heller ikke så gode i slalom, men i superkombinasjonen gjorde de som regel rent bord. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 4. februar 2009 Del Skrevet 4. februar 2009 Kjetil Jansrud har da aldri gjort rent bord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå