Latias Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Hva får deg til å tro at han blir med i din klubb? Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Alle som skriver her lir automatisk medlem. Det står i klubbreglement §1: "Alle som skriver i Vinterspoortskafeen etter side 110 er automatisk innmeldt i Flatland fanclub. Utmelding kan taes på PM til brukeren Kjetil" Latias, du er forresten erklært uønsket Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Og vips hadde ikke lenger Kjetil den peneste avataren, men den holdt en stund! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 HAHAHAHAHAHAHAHA!!! :D Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Alle som skriver her lir automatisk medlem. Det står i klubbreglement §1: "Alle som skriver i Vinterspoortskafeen etter side 110 er automatisk innmeldt i Flatland fanclub. Utmelding kan taes på PM til brukeren Kjetil" Latias, du er forresten erklært uønsket Bra, da er jeg ikke medlem, har ikke kommet lenger en side 31 :!: Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) I Jurjeva Fanclub-reglement paragraf §1 står det: "Alle som skriver i Vintersportskaféen noen gang er automatisk innmeldt i Jurjeva Fanclub." I paragraf §2 står det: "Utmelding er ikke lov. Er du med en gang, blir du med livet ut. Den som prøver å rømme fra klubben, får livstid i fengsel." Dette var bare de to første paragrafene. Hele boken fåes kjøpt for 100.000 kr. Endret 3. februar 2009 av Latias Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Bra da er jeg medlem Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 x91 tar utfordringen Latias var for feig til! Men utsnittet skulle vært større, evt lenger ned Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) x91 tar utfordringen Latias var for feig til! Men utsnittet skulle vært større, evt lenger ned ? Hvilken utfordring? Edit: kan ikke ha større, da blir det for utydelig. Endret 3. februar 2009 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 x91 tar utfordringen Latias var for feig til! Men utsnittet skulle vært større, evt lenger ned Som sagt: Setter United høyere enn Jurjeva. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Om å ha Jurjeva-avatar. Skuffende at det bare er meg som heier på de norske Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Jeg heier da på de norske... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Tora Berger!!! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Om å ha Jurjeva-avatar. Skuffende at det bare er meg som heier på de norske Heier på Norske, digger Jurjeva Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Hvem er det som ikke digger Jurjeva? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Hvem er det som ikke digger Jurjeva? vanskelig å si, måtte bare få ut min glede Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Håper de røper hvem doperne er snart! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 De positive a-prøvene ble avlagt under verdenscuprennene i Östersund i begynnelsen av desember. Disse russiske løperne deltok i Östersund. Herrer: Ivan Tsjeresov, Maksim Tsjoudov, Nikolai Kruglov, Andrej Makoveev, Dmitrij Jarosjenko, Maksim Maksimov, Artem Gusev, Andrej Prokunin. Kvinner: Ekaterina Iorieva, Svetlana Sleptsova, Albina Akhatova, Olga Anisinova, Anna Boulygina, Olga Zaitseva, Olga Medvedtseva (tidligere Pyleva, dopingdømt i 2006), Oksana Neupokoeva. 1 mann og 2 damer avla positve prøver. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Og vitsen med å copy paste var...? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Herregud som dere har postet her da Og for to sider siden ble det postet noen bilder. De tre siste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå