bruno99 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Taam, nå skjerper du deg. x isteden for ks er på ingen måte kulere! Hvilken disiplin er det i morgen? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Herlig at han vant to ganger, + en tredjeplass i bakken han falt i. Taam, nå skjerper du deg. x isteden for ks er på ingen måte kulere! Hvilken disiplin er det i morgen? Sikkert samme som kvinnene hadde i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Men du må skrive navnet riktig. Det er det samme om jeg skriver Tåm i stedet for Tom fordi det er kulere. Dette kommer fra en som skriver "Vintersportskafeen" uten ê!? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Men du må skrive navnet riktig. Det er det samme om jeg skriver Tåm i stedet for Tom fordi det er kulere. Dette kommer fra en som skriver "Vintersportskafeen" uten ê!? Det skal ikke være ê, men é. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Kjeften brewnoniognitti, det heter MacGyver quiztråd, har du hørt om ordelingsregelen eller? Men du må skrive navnet riktig. Det er det samme om jeg skriver Tåm i stedet for Tom fordi det er kulere. Dette kommer fra en som skriver "Vintersportskafeen" uten ê!? Det skal ikke være ê, men é. Vet, men jeg fant ikke knappen på tastaturet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Taam, nå skjerper du deg. x isteden for ks er på ingen måte kulere! Hvilken disiplin er det i morgen? Super G tror jeg. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Kjeften brewnoniognitti, det heter MacGyver quiztråd, har du hørt om ordelingsregelen eller? Ja? Tipper det blir 2 plass på aksel. 21 hundre deler bak Xxxxx Xxxxxx Endret 3. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Taam, nå skjerper du deg. x isteden for ks er på ingen måte kulere! Hvilken disiplin er det i morgen? Super G tror jeg. Det tror jeg også. Kjeften brewnoniognitti, det heter MacGyver quiztråd, har du hørt om ordelingsregelen eller? Ja? Bare lurte Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Aksel er og blir min favoritt i morgen. Han tar seg garantert sammen i morgen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Er super-G for menn i morgen. starter klokken 11.00 i følge NRK Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Han har to gull å forsvare! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 ja, men ikke i super-G Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Det har jeg heller ikke sagt... Kul avatar, btw! Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Nei, men trenger ikke å ha så store forventninger i morgen da, men uansett han gjør det bra. Takk, takk. Får se hvor lenge den varer. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Tipper Aksel tar seg sammen i morgen, men er skeptisk til at det blir gull. Faktisk er jeg skeptisk til at det blir noen gullmedaljer til Aksen i det hele tatt... "At kapteinen til Liverpool har en sånn dobbelmoral er jo merkverdig. Det som er det værste er at nesten ingen Liverpool-supportere forstår det...." Jeg kunne begynt å rette deg også TomHel, men lar det ligge Sikkert masse slurv i innleggene mine, men er ikke så nøye her inne. Endret 3. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Tipper Aksel tar seg sammen i morgen, men er skeptisk til at det blir gull. Faktisk er jeg skeptisk til at det blir noen gullmedaljer til Aksen i det hele tatt... Hvem? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2009 Det var bedre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Hvem er Aksel*? Endret 3. februar 2009 av Slettet-EIV2CS Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. februar 2009 Del Skrevet 3. februar 2009 Oioi, nok et medlem i Flatland fanclub. Velkommen, Jotun! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå