Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Har du bilder av Jurjeva på PC'en? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Bare det ene Skulle ønske jeg hadde flere Endret 2. februar 2009 av X91_Al_CaponeX Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Knaksje ett bilde å legge i førsteposten? Er tross alt det tråden handler mest om Lenke til kommentar
foxxy Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Tora er opptatt, samme med Lars! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Tre russiske skiskyttere har avlagt positiv dopingprøve. Er to kvinner og en mann. Please ikke Jurjeva! En seier å ta juksemakere Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Ler meg ihjel hvis det er henne Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Da blir det epic fail for Latias Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Hun reiser vel bare ti Skippagurra for å jobbe hvis hun blir tatt Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Hahaha. Passer vel inn der :!: Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Navnet hennes var jo ikke nevnt der. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Tre russiske skiskyttere har avlagt positiv dopingprøve. Er to kvinner og en mann. Please ikke Jurjeva! En seier å ta juksemakere Skjer med at du hele tiden poster ting som allerede har blitt postet? Som jeg sa tidligere: Kan vedde på at hun ene er Pyleva (heter Medvedtseva elns. nå). Håper at hun andre er Sleptsova. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Tre russiske skiskyttere har avlagt positiv dopingprøve. Er to kvinner og en mann. Please ikke Jurjeva! En seier å ta juksemakere Skjer med at du hele tiden poster ting som allerede har blitt postet? Som jeg sa tidligere: Kan vedde på at hun ene er Pyleva (heter Medvedtseva elns. nå). Håper at hun andre er Sleptsova. Er garantert Pyleva, da blir vi i vært fall kvitt henne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Jurjeva har ingenting å skjule. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Det har vi jo sett Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Håper det er flere skiskyttere som begynner med det. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Neuner f.eks. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Neuner f.eks. Først må hun lære seg og treffe på stående. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Det har vi jo sett Hahaha Neuner f.eks. Først må hun lære seg og treffe på stående. Hahaha, i to betydninger eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 (endret) Snakker du om, jaktgutt? Var btw en som likte avataren din i fotballpuben: Klar over det. Jeg liker Kjetil jeg og. Han har søt avatar. Endret 3. februar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 3. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 3. februar 2009 Spiller du dum, eller er du dum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå