Liddell Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Jeg er tydeligvis heldig, får ha Flatland alene! DJ, du svikter Hanevold og Ferry da! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Får nøye meg med Neuner jeg da^^, Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Halvard og Ferry er på min gay-side Skal heie som faen på Løsetene i morgen, selv om jeg er på jobb og ikke får sett på Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvem blir igjen til meg? BTW: god natt, prates i morgen 24 Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tora er fortsatt ledig Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tora er fortsatt ledig Da er jeg heller uten. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Tora er fortsatt ledig Han foxxy-fyren som aldri er i tråden lenger liker henne. latias har vell første prioritet på Jurjeva Ja, vet du hvorfor? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tora er fortsatt ledig Da er jeg heller uten. Haha, right answer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Får nøye meg med Neuner jeg da^^, Du burde lære henne og skyte stående. Fem bom burde ikke være mulig! Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Får nøye meg med Neuner jeg da^^, Du burde lære henne og skyte stående. Fem bom burde ikke være mulig! Det er andre ting jeg ville gjort først Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Skjønner godt hva du mener. Lenke til kommentar
Ballus Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=546844 So long Iourieva. Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tora er fortsatt ledig Han foxxy-fyren som aldri er i tråden lenger liker henne. latias har vell første prioritet på Jurjeva Ja, vet du hvorfor? Fortell. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Er Jurjeva blandt dem er jeg redd Latias blir funnet dinglende i et tre. Får håpe det er Sleptsova da Endret 2. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=546844 So long Iourieva. Det er ikke Jurjeva, men en jævla doper som heter Pyleva (hun heter Medvedtseva elns. nå da). Kan vedde på at hun er en av dem! Tora er fortsatt ledig Han foxxy-fyren som aldri er i tråden lenger liker henne. latias har vell første prioritet på Jurjeva Ja, vet du hvorfor? Fortell. Har du ikke sett bildet? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=535639 Det er vel dette bildet som har lagd oppstyret rundt Jurjeva... Endret 2. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 JURJEVA!!!! Har ikke sett henne på flere uker nå. Håper vi blir kvitt disse doperne fra Russland nå! Synd Jurjeva er russer, for hun blir sikkert mistenkt hele tiden. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 JURJEVA!!!! Har ikke sett henne på flere uker nå. HVA? Trodde du hadde klippet ut bildet, hengt det på veggen på rommet ditt med ett lite alter fullt av lys jeg... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Nah. Tror du jeg er gal etter henne, eller? Lenke til kommentar
UNSCCapone Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=546844 So long Iourieva. Det er ikke Jurjeva, men en jævla doper som heter Pyleva (hun heter Medvedtseva elns. nå da). Kan vedde på at hun er en av dem! Tora er fortsatt ledig Han foxxy-fyren som aldri er i tråden lenger liker henne. latias har vell første prioritet på Jurjeva Ja, vet du hvorfor? Fortell. Har du ikke sett bildet? Selvfølgelig har jeg sett bildet Du skulle bare vist hva jeg ser på nå... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå