Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Vi har fremdeles dealen om helgens program på PM DJ? Har vel det. Bare svikt Jurjeva du. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ingvild Flugstad Østberg er tatt ut til VM Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Woho! Må feire med kake og brus. Ingvild Flugstad Østberg Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Kaken spiste jeg tidligere i dag, så ok Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og nei er liket tatt ut til VM Spørs om jeg tørr å se på da^^ Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Og nei er liket tatt ut til VM. Er du tatt ut? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Og nei er liket tatt ut til VM. Er du tatt ut? Hva skal du gjøre i VM, bruno? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Ikke ta det så personlig Dj. Det gjør vel ikke noe at jeg kaller hun for liket ? Og nei, jeg erikke tatt ut i år heller... Og nei er liket tatt ut til VM. Er du tatt ut? Hva skal du gjøre i VM, bruno? gi saft til løperne Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Liket? Dude, jeg vet ikke om du har fått med deg at det er VINTER og at man ikke akkurat blir mye BRUN i huden da? Hun rekker ikke akkurat å ta sol heller da, når hun trenger mesteparten av dagen. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Som sagt, IKKE ta det personlig, jeg tror nok jeg ville sett forskjell på ett dødt menneske og henne...Såvidt.. :!: Her er VM uttaket! Anders Aukland er ikke med, ellers er jeg mer eller mindre fornøyd Endret 2. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Som sagt, IKKE ta det personlig, jeg tror nok jeg ville sett forskjell på ett dødt menneske og henne...Såvidt.. :!: Her er VM uttaket! Anders Aukland er ikke med, ellers er jeg mer eller mindre fornøyd Tror jeg skal kalle deg lik fremover og. Anders Aukland er jo bare god på lange etapper og klassisk, så hvorfor ta han med når 50km er friteknikk? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Hvorfor kalle meg liket? Bare fordi jeg kaller Liket for liket? Anders hadde vunnet 15 km klassisk glatt, rart ikke flere skjønner det... Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Tja, hvem vet hva folk ville greid? Hun er ikke et lik! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Kaller du hun her for liket? Da tror jeg du er er verre enn liket. Endret 2. februar 2009 av Latias Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Ingvild Liket Flugstad Østberg da? Noen dere savner på laget annet enn Anders Aukland? Kaller du hun her for liket? Grøss Endret 2. februar 2009 av bruno99 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Ingrid Flugstad Østberg Hvem? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Du er bra teit Bruno. Kom til Asker du, og kos deg med de falske brunkremjentene. Og jeg savner egentlig ikke Aukland så mye. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Take a joke Frode Estil derimot, hvem savner ikke den mannen... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2009 Da ble det ikke noe Berger eller Andresen på 50 km'en. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Frode Estil er jo kongen på langdistanse! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå