Latias Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Ok. Da er du klar til å bli medlem av klubben. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Diplom eller sertifikat? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 I posten i løpet av 4-7 arbeidsdager (mandag til fredag) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Og helgene er dedikert her, og vi må kunne svare på evt. innlegg etter maks 30 min. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 5 min Latias, skal du være med i Flatland fanclub eller? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Latias, skal du være med i Flatland fanclub eller? Flatland må komme seg til fotostudio først. Uansett må hun bli en bedre skiskytter. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Du er ikke velkommen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Og folk som deg er ikke velkomne i Jurjeva Fanclub. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Absolutt ikke interessert heller. Medlemsliste? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Absolutt ikke interessert heller. Medlemsliste? Det er så mange at jeg ikke gidder å skrive opp alle. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Er det mulig å slenge seg på her i kafèen eller? er interressert i all type vintersport (skiskyting, langrenn etc) unntatt..hmm? liker vel det meste. Kan tilføye at jeg er en fan av Norge og Russland i skiskyting og langrenn. Til dere som er så store fans av Iouriva kan jeg si at det er jeg også. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Velkommen til tråden. Vil du være med i Jurjeva Fanclub? PS: Ikke hør på han jaktfyren. Flatland suger! Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 (endret) Seff joiner du Flatland fanclub! Alle som skriver i tråden etter den ble opprettet, blie medlemmer og må melde seg ut via PM til meg. Medlemmer: - Bruno99 - Kjetil - TomHel - DJ Dark - McHansern Æresmedlem: Ann Kristin Flatland. Velkommen! PS: Latias er ikke troverdig. Roter bort programmet hele tiden, fordi han ikke gidder legge det inn i førstepost Endret 2. februar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 I denne tråden skriver vi Jurjeva Mchansen Velkommen skal du være. Her snakker vi om vintersport og litt til ^^ Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Vil heller si vi snakker om litt til, og noe vintersport i helgene av og til Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Jurjeva er viktig å skrive ja! Jeg gidder ikke skrive neste ukes program, siden Latias ikke gidder å gjøre noe med det uansett Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Latias er en sviker Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Foxxy er også en sviker! han har ikke vært innom på år på tross av at han sitter på MSN, slikt tollerer vi ikke, utestengelse? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Vi har fremdeles dealen om helgens program på PM DJ? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 2. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2009 Vi har fremdeles dealen om helgens program på PM DJ? Har vel det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå