Latias Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Hun er mye bedre enn Skofterud og sånne tullinger. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Fin å se på og. Håper hun blir tatt ut Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Håper hun har Jurjeva som sitt store forbilde. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Aftenposten hadde skrevet hvem som de trodde ville bli tatt ut i troppen. 11 menn og 7 kvinner. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Leste det selv også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Mine innlegg. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Latias, HVORFOR ER IKKE PROGRAMMET I FØRSTEPOST??!! DJ gjør en kejmpejobb, og du skal bare ta copy-paste, men gjør det ikke Ikke rart DJ er lei seg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Slapp av litt. Helga er over nå. Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Mine innlegg. Koselig. Velkommen Du er herved medlem av Flatland fanclub. Utmelding taes på PM til meg. Medlemsliste: Kjetil Bruno99 DJ Dark TomHel Æresmedlem: Ann Kristin Flatland. Slapp av litt. Helga er over nå. Programmet for denne uka, din kødd! Alpin-VM vett du!!!! :( Endret 1. februar 2009 av Kjetil Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Slapp av litt. Helga er over nå. Men det er fortsatt ting for tirsdag og onsdag Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Intern oppløsning? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg skal be Flatland om å saksøke klubben deres. Hun har ikke sagt at hun vil være æresmedlem i en nerdeklubb. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Jeg skal be Flatland om å saksøke klubben deres. Hun har ikke sagt at hun vil være æresmedlem i en nerdeklubb. Og hva sier Jurjeva om din? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Intern oppløsning? Skjer hele tiden. Heldigvis holder fredsmekleren (bruno99) orden i tråden. Nå foreslår jeg at Latias legger ut den siste delen av programmet for tirsdag og onsdag Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Hun sier det er helt greit at vi har en klubb. EDIT: Svar til DJ'en. Endret 1. februar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Ja, hva sier Jurjeva til å ha en klubb der alle sitter og ser på bilder av henne og "drar an"? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Intern oppløsning? Skjer hele tiden. Heldigvis holder fredsmekleren (bruno99) orden i tråden. Nå foreslår jeg at Latias legger ut den siste delen av programmet for tirsdag og onsdag Side 122! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Les posten over deg! EDIT: Til Kjetil.. Endret 1. februar 2009 av Latias Lenke til kommentar
Liddell Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Intern oppløsning? Skjer hele tiden. Heldigvis holder fredsmekleren (bruno99) orden i tråden. Bruno tør ikke delta i diskusjonene. Redd vi ikke skal heie på han den gang han blir proffsyklist, siden han taper alle diskusjonene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. februar 2009 Rapporter Del Skrevet 1. februar 2009 Dere burde faen meg elske meg for hva jeg gidder å gjøre for dere! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå